  • Data: 2012-04-10 21:50:48
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4f845fbc$0$29801$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...

    > "darmowa" służba zdrowia nie działa dzięki krwawicy biedaków tylko
    > właśnie bogatych, którzy zupełnie niesłusznie bulą za nią wyższą
    > składkię niż ty,

    Jak to wyzsza ? Oni sa w KRUS i placa nizsza,

    > a i tak potem leczą się prywatnie.

    > Nie fikaj zatem tylko się ciesz, że się leczysz na mój koszt.

    Bezplatne leczenie gwarantuje Polakom Konstytucja i jest ona na kazdym
    kroku lamana poprzez rzadanie skladek.

    Skladki to grabierz na rownej drodze.
    Za mnie placi skladki firma ktora mnie zatrudnia, ja place za siebie
    dodatkowo 250 zeta co miesiac z racji prowadzenia dzialanlosci, a
    jednoczesnie place prywatne ubezpieczenie zeby nie czekac w kolejkach i
    miec wszystkie badania od rek.
    Uwazam taki bzdurny system za wysoce niesprawiedliwy bo z zagrabionych
    moich oplat jest finansowane stadko rolnikow ktorzy za leczenie placa 18
    zl na miesiac.
    Nie chce za nich placic.

    Nemo