  • 1. Data: 2014-01-18 16:48:50
    Temat: Oszustwo - spotkaliście się?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Spotkaliście się z takim czymś.
    Sprzedaję auto.
    Wystawione na otomoto + tablica + kartka na aucie.

    Auto stare, stan ok, ale z wierzchu wygląda słabo.
    Ale w zwiazku z tym cena zdecydowanie w najniższym zakresie ofert na
    allegro.

    Auto generalnie bez żadnego problemu jeżdzi. Odpala itp - generalnie zero
    problemów.

    No i przyjezdza kupiec, dwóch chłopaczków oglada, otwiera maske, chodza w
    około itp.
    Wiadomo, jest dwóch, gadają, nie patrzysz cały czas na ręce, zresztą co
    mogą zrobić...

    Prosza o odpalenie...
    No i DUPA... auto nie odpala... zdziwienie maks. Rozrusznik kręci i nic.

    Ale chłopaki, ponieważ to handlarze i tak chcą wziąć. Oczywiście auto nie
    działa wiec za cenę odpowiednio niższą.
    Nie sprzedaję, wiem, ze powinno działać i podejrzewam jakąś pierdołe.

    Wiecie co ci mili dzentelmeni zrobili?

    Poprzestawiali kable zapłonowe na rozdzielaczu....

    Spojrzałem na zdjęcia które robiłem dzień wczesniej i patrze, a tu kable w
    zupełnie innej kolejności.

    Najgorsze jest to, ze nic im nie udowodnisz (nawet nie wiem czy zrobili to
    przy mnie, czy moze jakos w nocy)...

    Spotkaliście się z taką próbą?

  • 2. Data: 2014-01-18 21:49:14
    Temat: Re: Oszustwo - spotkaliście się?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-18 16:48, Użytkownik Budzik napisał:

    > Najgorsze jest to, ze nic im nie udowodnisz (nawet nie wiem czy zrobili to
    > przy mnie, czy moze jakos w nocy)...

    Przy tobie. Jak jeden oglądał silnik to drugi spytał o coś
    co było w kabinie lub bagażniku.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-01-18 22:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przy tobie. Jak jeden oglądał silnik to drugi spytał o coś
    > co było w kabinie lub bagażniku.

    Tak podejrzewam. Ale udowodnić nie ma żadnej szansy. Przestepstwo
    doskonałe... :)

  • 4. Data: 2014-01-18 23:08:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-18 22:59, Budzik pisze:

    > Tak podejrzewam. Ale udowodnić nie ma żadnej szansy. Przestepstwo
    > doskonałe... :)

    jak doskonałe jak nie sprzedałeś? Sam też bym nie opuścił tysiaka bo nie
    odpala, tylko zdziwiony dochodziłbym ocb

  • 5. Data: 2014-01-18 23:39:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 18 Jan 2014 15:48:50 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >zupełnie innej kolejności.
    >

    >Najgorsze jest to, ze nic im nie udowodnisz (nawet nie wiem czy zrobili to

    Tak, Za glebokiej komuny. Przy sprzedawaniu samochodu Syrena. Facio
    przelaczyl kable zaplonowe na swiecach. latwo bylo, bo byly tylko dwie
    swiece :)

    Tak wiec "dowcip" jest dosyc stary.

    A.L.

  • 6. Data: 2014-01-18 23:56:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa m...@w...pl ...

    > jak doskonałe jak nie sprzedałeś? Sam też bym nie opuścił tysiaka bo nie
    > odpala, tylko zdziwiony dochodziłbym ocb

    Bo gdyby nie pewien zbieg okolicznosci to podejrzewam, ze sposciłbym pare
    setek i bym sprzedał.
    Ciekawe ile osób tak sprzedało...

    Tez byłem zdziwiony i też zacząłem dochodzić o co biega i w sumie jak się
    chwile zastanowiłem jak odjechali to od razu pomyslałem ze coś zrobili, ale
    mysle, ze wiele osób by odpusciło.
    Na początku zastanawiałem się, czy coś z rozrządem bo tak dziwnie sie
    zachowywał jak odpalał...

    Czego to ludzie nie zrobia dla paru złotych... zenujące...

  • 7. Data: 2014-01-19 00:14:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA2B9A9A79Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
> [...]
    > zupełnie innej kolejności.
    >

    > Najgorsze jest to, ze nic im nie udowodnisz (nawet nie wiem czy zrobili to

    Tak mi się skojarzyło (od 40 minuty):

    http://www.youtube.com/watch?v=G_1ehYwoCbQ&feature=p
    layer_detailpage#t=2400

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-01-19 12:01:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tak, Za glebokiej komuny. Przy sprzedawaniu samochodu Syrena. Facio
    > przelaczyl kable zaplonowe na swiecach. latwo bylo, bo byly tylko dwie
    > swiece :)
    Jakim cudem tylko dwie świece były, skoro cylindrów w syrenie było 3? :)
    Może Ci się z 126p pomyliło?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 9. Data: 2014-01-19 12:03:43
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Sprzedaję auto.
    > Wystawione na otomoto + tablica + kartka na aucie.
    Daj linka do aukcji.
    Szukam czegoś małego na drugie wozidło po mieście.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-01-19 12:08:57
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-19 12:03:43 niejaki WOJO napisał:
    > Szukam czegoś małego na drugie wozidło po mieście.

    a ile masz kasy?

    --
    P0zdrawiam
    p0li