    Date: Wed, 26 Jan 2011 17:24:06 +0100
    From: Andgro <b...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Oszukane (?) karty SDHC

    W dniu 2011-01-26 16:40, Pan Piskorz pisze:

    > Dowiedz się najpierw jak funkcjonuje pamięć flash.
    > Karta nie ma powierzchni, ani nie masz kontroli nad tym, w jakim miejscu
    > pamięci zapisywane są dane.

    Wiem jak działa pamięć flash.
    Jeśli ktoś nie łapie skrótu myślowego, to wybacz... ;)

    Jak najbardziej z zewnątrz karty przychodzi decyzja, w jakim miejscu
    karty (czytaj: POD JAKIMI ADRESAMI) zostaną zapamiętane przesyłane dane.
    Od strony zacisków karty mogę się dobrać do dokładnie każdego fragmentu
    pamięci który jest udostępniony do operacji zewnętrznych. Bez różnicy
    czy programem pod Windows przez czytnik, czy prostym mikrokontrolerkiem
    podłączonym bezpośrednio do kontaktów karty.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."