    From: "KK" <krzy12sz55tof@[wywal_cyfry]travel3454photo.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Oszukane (?) karty SDHC
    Date: Wed, 26 Jan 2011 11:30:46 +0100

    > Pytanie, czy są to oryginalne karty Adata czy podróbki.
    > Teraz zamówiłem na próbę kartę Goodram klasy 10. Zobaczymy.

    Twoim problemem jest zamawianie dziadostwa.
    Dziadostwem są produkty Adata - zawsze wolne -
    do video się nie nadają chociażby napisali na nich klasa 28.

    Goodram to akurat praktycznie to samo co Adata
    wiec nie spodziewaj sie cudow.

    To sa firmy gdzie zwykla memorka jest zdecydowanie wolniejsza
    niz analogiczna co do klasy ale innej firmy.

    Do nagrywania video nie oszczedza sie na kartach
    tłumacząc, że to tylko kamerka dla dziecka
    ale kupuje to co naprawde dobre Sandisk, Transcend, Lexar....

    Są karty uznanych producentow od razu robione
    "pod video" i te na 100% wytrzymuja nawet
    długie nagrywanie Full HD.

    Pamietaj, ze sa profesjonalne kamery zapisujace na karty SD
    i naprawde nie ma z tym problemu.

    Jeszcze inna sprawa to sam sprzet.
    Jezeli dla obnizenia kosztow nie ma odpowiedniego buforowania
    zapisu i wbudowany najtanszy kontroler to byc moze nawet
    szybkie karty nie zapisza wszystkich danych poprawnie
    bo kamera takiego zapisu nie gwarantuje.

    Pzdr
    KK