  • Data: 2016-01-28 21:06:54
    Temat: Re: Oszczędności ;) OT
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pasty termoprzewodzące -- Czy warto oszczędzać?
    >

    > http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Pasty_termoprz
    ewodzace_-_Czy_warto_oszczedzac.-3483.html

    > Na elektronice nikt nie odpowiedział, więc może ktoś tutaj odpowie...

    Ale o co pytasz?
    Elektronika? - masz wyczynowe tranzystory z na styk liczonym chłodzeniem
    to możesz się bawić w Arctic Cooling MX-2 do nich.
    Jak nie to do tego jest właśnie pasta silikonowa typu H.
    I mi to ryba czy smaruję ją tranzystorki we wzmacniaczu za 100zł czy
    stopnie mocy serwopacka Yaskawa za grube xxkE.
    A ogólnie - stosujesz to, co Ci w projekcie wyszło z liczenia
    rezystancji cieplnej Rht aby nie przekroczyć Tj.

    A jak procesorek Intel/AMD maleńki czy też nVidia/AMD graficzny to
    wyboru już nie masz za dużego, bo tu duże moce na cm2 są przekazywane i
    zostały opracowane do tego odpowiednie pasty. Pasta H na takiego Core i7
    to zdecydowanie zły pomysł.

    I tyle.

    --
    Irokez