  • Data: 2016-01-31 20:15:19
    Temat: Re: Oszczędności ;) OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" 56ae54a2$0$701$6...@n...neostrada.pl

    > Wysycha - starzeje się i spada jej przewodność cieplna.
    > Albo nie ruszasz i zostawiasz jak jest albo wymieniasz.
    > Jak ruszysz to będzie gorzej niż jest.

    No właśnie. Więc chyba kupię pastę i przesmaruję.

    > Jak masz jakiś sklep komputerowy obok

    Nie mam, ale poszukam.

    > to zapytaj o AAB Cooling TG3 na ten przykład. Niedrogie i dobre.

    Niedrogo -- ile?

    > Tu masz testy różnych past:
    > http://overclock.pl/articles/show/id/461,32,17,testy

    Od 38 do 65 stopni.

    H -- 57, AAB -- 52

    Ale o tygodniu AAB daje 39.

    > Od pasty H gorszy był tylko termopad.
    > Kto wpadł na pomysł termopada 0,5mm na takim CPU?

    Nie wiem. :)

    > Z tym to się najpierw dobrze zorientuj co możesz wsadzić, bo mi
    > wsadzenie nawet dedykowanego modemu zgodnie z serwisówką nie
    > pozwoliło uruchomić laptopa, bo... był przeznaczony do Della
    > a nie do Lenovo jaki

    Tego obawiam się.

    > posiadam :) Natomiast BIOS'y przerabiane aby ominąć blokadę
    > omijają tylko moduły WLAN a nie WWAN. Ominąłem problem
    > zalepiając pewne styki,

    Aha... Wprawdzie karta kosztuje 5 dolców, ale trzeba bawić się z nią 5 tygodni. ;)

    Pewnie jedynie można wstawić tam jakiś ,,dysk'', ale w jakim celu?

    > ale to działa tylko jak włączam laptopa. Przy restarcie,
    > próbie uruchomienia z boot-menu (np z zewnętrznego napędu)
    > już daje komunikat o niekompatybilnym module i proszę wyjąć.

    Czyli raczej nie warto kombinować. :)
    W razie czego trzeba po prostu ssać net z telefonu.
    Kiedyś ten laptop był dla mnie prawie dobry -- ciemno świeci, więc
    w słoneczny dzień na płazy raczej nic na nim nie widać, ale teraz
    jest już dla mnie za ciężki dosłownie -- 3 kilogramy to zbyt wiele
    jak dla mnie obecnie.

    -=-

    Będę szukał AAB Cooling TG3 -- **dzięki** za informacje. :)
    Ile mogę za nią zapłacić? -- nie chcę przepłacać zbyt mocno.

    Mam zeskrobać starą pastę i od razu smarować nową, czy jeszcze coś trzeba uczynić?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'