  • Data: 2017-01-25 22:47:10
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AlexY pisze:

    > Marketingowcy i designerzy. Bo tak wygląda ładniej więc będzie
    > się lepiej sprzedawać.

    Moją listę podejrzanych otwierają ci sami. Z tym że co do motywów, to
    już mam pewne wątpliwości. Że niby jak damy te kulerskie białe klosiki,
    to konkurencji kapcie pospadają, a wszyscy klienci będą tylko u nas
    kupować? Sądzę, że wątpię. To raczej zwykły pierdolec -- ktoś se
    tak wymyślił i uparł się by to wdrożyć. Co innego gdy chodzi o takie
    zaprojektowanie oświetlenia, by żarówki nie dało się wymienić bez
    wyjęcia silnika. Nad tym musi pracować zespół ludzi ze wszystkich
    działów fabryki. Ale warto, bo to przynosi wymierne korzyści przy
    serwisowaniu pojazdu.

    --
    Jarek