  • 1. Data: 2011-02-03 22:10:34
    Temat: "Oświadczenie woli" wg.TP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Złozyłem oświadczenie woli na druku Telefrancy:
    6. Zamieszczenie danych osobowych w spisach abonentow.

    "Ja, ni˝ej podpisany/a, NIE WYRAŻAM ZGODY na zamieszczenie identyfikujacych
    mnie danych (w zakresie obejmujacym numer/y telefonu,

    nazwisko i imiona, nazw/ miejscowoEci oraz ulicy) w spisach abonentow
    prowadzonych przez Telekomunikacj/ Polska S.A. i innych przedsi/biorcow

    telekomunikacyjnych oraz na udost/pnienie ni˝ej wymienionego numeru/numerow
    telefonow w ramach us?ug informacji o numerach telefonicznych

    Ewiadczonych przez Telekomunikacj/ Polska S.A. i innych przedsi/biorcow
    telekomunikacyjnych."

    Co zrobiła TP sa? Włączyła mi usługę "Blokada prezentacji numeru". Jak
    dzwonię do kogoś to mój numer sie nie wyświetla. Czy tam pracuja jeszcze
    ludzie myślący, czymoze juz wszystkich myslacych zwolnili.

    Reklamowałem, mają to zmienic w ciagu 48 godzin. Na pewno im sie nie uda. :)

    Fakturę papierową ze stycznia, zamiast elektronicznego obrazu faktury
    przesyłaja mi do dziś. a ja im nie płacę też do dziś.

    Czy oni są normalni?

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-02-04 17:50:03
    Temat: Re: "Oświadczenie woli" wg.TP.
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 03.02.2011 23:10, wiatrak wrote:
    > Co zrobiła TP sa? Włączyła mi usługę "Blokada prezentacji numeru". Jak
    > dzwonię do kogoś to mój numer sie nie wyświetla. Czy tam pracuja jeszcze
    > ludzie myślący, czymoze juz wszystkich myslacych zwolnili.
    Porzuć wszelką nadzieję.

  • 3. Data: 2011-02-07 17:13:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 23:10, wiatrak pisze:
    > Złozyłem oświadczenie woli na druku Telefrancy:
    > 6. Zamieszczenie danych osobowych w spisach abonentow.

    [ciach]

    Eee, to jeszcze nic: kiedyś złożyłem wniosek o neostradę.

    Odpowiedzieli mi, że brak warunków technicznych z powodu "zbyt słabego
    sygnału wynikającego ze zbyt dużej odległości od centrali" (sąsiad po
    lewej - neostradę ma, sąsiad po prawej - też... jakim cudem ja w środku
    jestem dalej - nie wiem).

    W ramach "nagrody pocieszenia" zaczęli przysyłać nowe faktury za telefon
    radioliniowy, z którego zrezygnowałem pół roku wcześniej...

  • 4. Data: 2011-02-07 21:56:44
    Od: "B.G" <z...@w...com.eu>

    On Mon, 07 Feb 2011 18:13:52 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > (sąsiad po
    > lewej - neostradę ma, sąsiad po prawej - też... jakim cudem ja w
    > środku
    > jestem dalej - nie wiem).

    Te "cuda" wynikają z faktu że wielu klientów mieszka po prostu w
    zasięgu więcej niż jednej centrali i niekoniecznie wszyscy z nich są
    podłączeni do tej najbliższej.

    --
    B.G

  • 5. Data: 2011-02-16 15:11:24
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 3 Feb 2011 23:10:34 +0100, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

> [...]
    >ludzie myślący, czymoze juz wszystkich myslacych zwolnili.
    >
    >Reklamowałem, mają to zmienic w ciagu 48 godzin. Na pewno im sie nie uda. :)

    bo tak u nich bylo i pewnie jest, ze jak nie chcesz byc w ksiazce to
    zakladali blokade prezentacji. Ja tez tak mialem 13 lat temu, ale
    potem napisalem, ze mimo ze nie chce byc w ksiazce to chce miec
    identyfikacje. I wlaczyli. Do dzis nie ma mnie w ksiazce.

    Nie denerwuj sie, bo szkoda zdrowia.

    Dla innych: dopiszcie w kwicie, ze chce miec identyfikacje i juz.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-02-18 02:17:18
    Temat: Re: "O?wiadczenie woli" wg.TP.
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 16.02.2011 16:11, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >
    > Nie denerwuj sie, bo szkoda zdrowia.
    >
    > Dla innych: dopiszcie w kwicie, ze chce miec identyfikacje i juz.

    A ja właśnie zauważyłem u siebie coś takiego w ten sam dzień:

    Rezygnacja - Zgoda - Spis telefoniczny
    Modyfikacja - Wykaz poł. - stały
    zrealizowane

    Zamówienie - Blokada połączeń anonimowych
    zrealizowane

    Czy "Rezygnacja - Zgoda - Spis telefoniczny" to właśnie wypisanie się z
    książki telefonicznej?

  • 7. Data: 2011-02-21 22:45:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 22:56, B.G pisze:

    > Te "cuda" wynikają z faktu że wielu klientów mieszka po prostu w zasięgu
    > więcej niż jednej centrali i niekoniecznie wszyscy z nich są podłączeni
    > do tej najbliższej.

    Centrala... jest tylko jedna ;)

  • 8. Data: 2011-02-21 22:52:13
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:4d62ea4b$1@news.home.net.pl...

    > Centrala... jest tylko jedna ;)

    Kojarząc to stwierdzenie z Tepsą, należało by się spodziewać różnych
    surrealistycznych kłopotów...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com