    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: "Oświadczenie woli" wg.TP.
    Date: Thu, 3 Feb 2011 23:10:34 +0100

    Złozyłem oświadczenie woli na druku Telefrancy:
    6. Zamieszczenie danych osobowych w spisach abonentow.

    "Ja, ni˝ej podpisany/a, NIE WYRAŻAM ZGODY na zamieszczenie identyfikujacych
    mnie danych (w zakresie obejmujacym numer/y telefonu,

    nazwisko i imiona, nazw/ miejscowoEci oraz ulicy) w spisach abonentow
    prowadzonych przez Telekomunikacj/ Polska S.A. i innych przedsi/biorcow

    telekomunikacyjnych oraz na udost/pnienie ni˝ej wymienionego numeru/numerow
    telefonow w ramach us?ug informacji o numerach telefonicznych

    Ewiadczonych przez Telekomunikacj/ Polska S.A. i innych przedsi/biorcow
    telekomunikacyjnych."

    Co zrobiła TP sa? Włączyła mi usługę "Blokada prezentacji numeru". Jak
    dzwonię do kogoś to mój numer sie nie wyświetla. Czy tam pracuja jeszcze
    ludzie myślący, czymoze juz wszystkich myslacych zwolnili.

    Reklamowałem, mają to zmienic w ciagu 48 godzin. Na pewno im sie nie uda. :)

    Fakturę papierową ze stycznia, zamiast elektronicznego obrazu faktury
    przesyłaja mi do dziś. a ja im nie płacę też do dziś.

    Czy oni są normalni?

    wiatrak