    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: "Oświadczenie woli" wg.TP.
    Date: Wed, 16 Feb 2011 16:11:24 +0100

    On Thu, 3 Feb 2011 23:10:34 +0100, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    >Złozyłem oświadczenie woli na druku Telefrancy:
    >6. Zamieszczenie danych osobowych w spisach abonentow.
    >
    >"Ja, ni˝ej podpisany/a, NIE WYRAŻAM ZGODY na zamieszczenie identyfikujacych
    >mnie danych (w zakresie obejmujacym numer/y telefonu,
    >
    >nazwisko i imiona, nazw/ miejscowoEci oraz ulicy) w spisach abonentow
    >prowadzonych przez Telekomunikacj/ Polska S.A. i innych przedsi/biorcow
    >
    >telekomunikacyjnych oraz na udost/pnienie ni˝ej wymienionego numeru/numerow
    >telefonow w ramach us?ug informacji o numerach telefonicznych
    >
    >Ewiadczonych przez Telekomunikacj/ Polska S.A. i innych przedsi/biorcow
> [...]

    bo tak u nich bylo i pewnie jest, ze jak nie chcesz byc w ksiazce to
    zakladali blokade prezentacji. Ja tez tak mialem 13 lat temu, ale
    potem napisalem, ze mimo ze nie chce byc w ksiazce to chce miec
    identyfikacje. I wlaczyli. Do dzis nie ma mnie w ksiazce.

    Nie denerwuj sie, bo szkoda zdrowia.

    Dla innych: dopiszcie w kwicie, ze chce miec identyfikacje i juz.

    --
    ThinkXtra