  • Data: 2009-02-28 23:16:00
    Temat: Re: Ostrzenie na oczy przy portrecie - wskazowki?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik wrote:
    > potem

    > jesli przejdziesz na pomiar odleglosc za pomoca LV to problem
    > ostrosci w portrecie sie zasadniczo rozwiaze.
    >
    > w kazdym innym przypadku to wieksza lub mniejsza loteria.

    tjaaaaaa

    coraz czesciej mam wrazenie ze fotografia powstala jakis rok temu,

    ale ale jest kupa startych zdjec portretowych gdzie ostrosc jest tam gdzie
    trzeba, pewnie te zdjecia zrobily zielone ludziki z UFO.

    a co do uzytecznosci LV do dynamicznego portretu to rotfl. AF z kontrastu
    jest moze i dokladny ale niezbyt szybki, albo nawet gorzej jest strasznie
    wolny.