-
Data: 2013-02-18 09:22:41
Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:1x80gtlh4gida$.x5a7a06mp6no.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 14 Feb 2013 10:59:13 +0100, BaX napisał(a):
>
>>>> Dnia Mon, 11 Feb 2013 23:38:30 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>>>>
>>>>>
>>>>> Ubezpieczyciel ma interes żeby ubezpieczać pojazdy które nie powodują
>>>>> szkód. Jeżeli udałoby się potwierdzić, że te sprawne powodują ich
>>>>> mniej
>>>>> niż
>>>>> niesprawne to właśnie ubezpieczyciel jest tym kto powinien to oceniać.
>>>>
>>>> A ile jest wypadków przez zły stan techniczny samochodów?
>>>
>>> Sądzę że bardzo niewiele.
>>
>> Mnie zaparkował koleś w tyle jak zatrzymałem się przed przejściem,
>> pierdolnął tak ze jemu przód zesypał się jak domek z kart. Lampy
>> przedniej
>> nie znaleźli bo gdzieś poleciała, a zakładam że ja miał. Nie miał za to
>> na
>> pewno tylnych hamulców bo wężyki zostały obcięte i zasklepione. A skąd to
>> wiem? Bo facet przyjechał na "przegląd" tym strupem na stację gdzie ja
>> byłem
>> na przeglądzie swoim autem, /w tym samym czasie/ diagnosta kazał my
>> wypierdalać bo przyjachał 3 raz i zapewniał że wszystkie usterki jakie
>> wyszły naprawił, a okazało się, że nie zrobił nic.
>
> No ale zadam teraz wbrew pozorom poważne pytanie - ale co to oznacza?
Że złom którym jeździ dawno powinien być zutylizowany bo wartość to pewnie
mniej jak OC bez zniżek na niego.
>
> Jak dla mnie można mówić o stanie technicznym jako przyczynie zderzenia
> tylko wtedy, kiedy sprawność samochodu nagle i nieoczkiwanie dla kierowcy
> zmniejszyła się tuż przed wypadkiem.
>
> Jeżeli jemu ta hamulcowa partyzantka rozpadła się przy próbie hamowania i
> nagle zupełnie stracił hamulce to zgoda - wjechał w Ciebie z powodu stanu
> technicznego pojazdu.
> Ale jeżeli wjechał w Ciebie, bo po prostu niewyhamował, to jest to już
> wyłącznie wina kierowcy, który nie zachował dystansu dostosowanego do
> osiągów samochodu.
Ale co sugerujesz? Że stan technicnzy bez znaczenia bo zawsze można jechać
tak aby było "bezpiecznie"?
> Bo pomimo braku hamulców z tyłu pewnie nadal był w stanie zatrzymać się
> szybciej niż nowy i w 100% sprawny ciągnik siodłowy z załadowaną naczepą.
>
> Bo samochody są różne, różnie przyspieszają, różnie hamują, różnie się
> zachowują. Kwestia dostosowania sposobu jazdy do tych warunków.
> Można jeździć bezpiecznie na łysych oponach, tylko trzeba robić to
> świadomie. Winić opony można jedynie wtedy jak nagle pękają.
A no tak, w sumie to można jeździć też bez PJ w końcu to tylko kawałek
papieru.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=