    From: Kell a <k...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Date: Thu, 09 Apr 2009 16:47:48 +0200

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    >Jestem zwyklym zapracowanym Kowalskim z 3 letnim dzieckiem.
    >Te argumenty to za malo zeby mnie sklonic do wydania calej mojej pensji
    >na nowy tv jak stary dziala. :-)

    Otoz to. Calej pensji. Dzis, a moze bedziesz mial prace lepiej platna?
    A moze TV znacznie potanieja i bedzie to 1/3 pensji?
    A moze w PL sie na tyle zmieni (to akurat najmniej prawdopodobne :-) )
    i ceny beda adekwatne do zarobkow?
    A moze za jakis czas dziecku bedziesz chcial dac ten tv do pokoju,
    a do salonu kupisz drugi, lepszy i tanszy?

    Jak widzisz, nigdy nei mozna sie zarzekac, ze tv bedzie na 10 lat.

    >PS. A co do monitorow to troche inna bajka. Postep jest ogromny ale co
    >jeszcze mozna rewolucyjnego zrobic ? jakosc obrazu taka sam a nawet
    >lepsza od wypasionych baniek z przed kilku lat.
    >Siedze wlasnie prze NECiem za 2 tys. Lepiej nie trzeba tylko taniej.

    Za 2 tysiace nie jest najlepiej, Jest dobrze, ale grafik obrabiający zdjecia
    nie bedzie zadowolony, wiec jest jeszcze co poprawiac.