  • Data: 2009-04-09 12:41:25
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kell a pisze:

    > Ograniczony pobor pradu?
    > Interaktywna telewizja?
    > Niskie ceny TV i o niebo lepsza jakosc?
    >
    > Za malo argumentow?

    Jestem zwyklym zapracowanym Kowalskim z 3 letnim dzieckiem.
    Te argumenty to za malo zeby mnie sklonic do wydania calej mojej pensji
    na nowy tv jak stary dziala. :-)

    Teraz zmieniam 15 letni crt21" bo mebluje mieszkanie a te nowe plaskie
    zajmuja mniej miejsca, sa panoramiczne (pojawiaja sie juz kanaly w tym
    formacie) a cena jest juz sporo spadla.
    Na pewno za 5-10 lat nie zmienie mieszkania a ceny tv nie wierze zeby
    spadly do 300 zl :-)

    zch

    PS. A co do monitorow to troche inna bajka. Postep jest ogromny ale co
    jeszcze mozna rewolucyjnego zrobic ? jakosc obrazu taka sam a nawet
    lepsza od wypasionych baniek z przed kilku lat.
    Siedze wlasnie prze NECiem za 2 tys. Lepiej nie trzeba tylko taniej.