  • 31. Data: 2012-01-25 17:01:49
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    ten tez zapierniczał tikiem...'
    http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art11616
    ,pijany-kierowca-wjechal-w-grupe-ludzi.html

    --
    ---
    uciu

  • 33. Data: 2012-01-25 17:02:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych
    > półek z lodówki. Jak dociąć i umocować opisałem na forum
    > http://www.klubtico.org. Chalogenów nie stety nie posiadam ;'((

    Spoczko kolego karzdy sobie radzi jak morze. Gratki za kreatywność!!! A
    jaka motorownia tam u Ciebie w siedzi jeśli morzna zapytać???

  • 34. Data: 2012-01-25 17:03:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Slawek Kotynski

    > Czemu nie kszyrze?

    Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

  • 35. Data: 2012-01-25 17:03:54
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-25 16:59, DoQ pisze:
    > Chalogenów nie stety

    Poddajem siem :(
    mjk

  • 36. Data: 2012-01-25 17:04:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin uciu

    > ten tez zapierniczał tikiem...'
    > http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art11616
    ,pijany-kierowca-
    wjechal-w-grupe-ludzi.html

    Temu niestety zabrakło umiejętności. :/

  • 37. Data: 2012-01-25 17:06:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 17:02, to pisze:
    > Spoczko kolego karzdy sobie radzi jak morze. Gratki za kreatywność!!! A
    > jaka motorownia tam u Ciebie w siedzi jeśli morzna zapytać???

    Ja mam klasyczne 0,796 litra z gaźnikiem od Junaka, dodałem dwa pływaki
    jeszcze żeby na ciasnych zakrętach nie przelewał. Mam też suchą miskę
    olejową bo nałożyłem ostatnio nowy silikon.

    --
    Paweł

  • 38. Data: 2012-01-25 17:08:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ja mam klasyczne 0,796 litra z gaźnikiem od Junaka, dodałem dwa pływaki
    > jeszcze żeby na ciasnych zakrętach nie przelewał. Mam też suchą miskę
    > olejową bo nałożyłem ostatnio nowy silikon.

    A powiec mi kolego jak sucha miska wspułpracuje z kłutymi tłukami? Nie ma
    rzadnych problemuw? Czy jeszcze nie masz kłutych?

  • 39. Data: 2012-01-25 17:10:06
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-25 17:02, to pisze:
    > jeśli morzna zapytać???
    >
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time
    > with [...] fools." -- Ernest Hemingway

    Aha! Idę się napić.
    mjk

  • 40. Data: 2012-01-25 17:12:36