  • 91. Data: 2012-01-26 13:30:49
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-25 15:41, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY
    >
    > Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności
    > prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim
    > prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    > dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

    A gdzie widzisz cos niezwyklego? Ot, kierownik naciska gaz na prostej i
    jedzie. Zamkniecie licznika to oszustwo.
    Brandzlujesz sie niczym, malo tego zasmiecasz tymi gownami kilka grup.
    Dorosnij w koncu.

    MarcinJM

  • 92. Data: 2012-01-26 13:38:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MarcinJM

    > A gdzie widzisz cos niezwyklego? Ot, kierownik naciska gaz na prostej i
    > jedzie. Zamkniecie licznika to oszustwo.

    Sam tak nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz. Zmówiłeś już
    Modlitwę Polaka?

    > zasmiecasz tymi gownami kilka grup.

    Smacznego!

  • 93. Data: 2012-01-26 13:38:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Pms to nie forum i nie pisałem o banowaniu kogokolwiek. To o czym
    > pisałem zacytowałeś.

    Dobra Fuczak, nie kombinuj, bo dostaniesz OSTA!

  • 94. Data: 2012-01-26 13:43:33
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 13:38, to pisze:
    > begin MarcinJM

    > Sam tak nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz. Zmówiłeś już
    > Modlitwę Polaka?

    Ale co tu jest do umienia?
    Przed tym panem moge zdjac czapke z glowy:
    http://www.youtube.com/watch?v=_U5isCL83U4 z nieudawanym podziwem

    > Smacznego!

    Tak jak mowilem: dorosnij.

    MarcinJM

  • 95. Data: 2012-01-26 13:55:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MarcinJM

    > Ale co tu jest do umienia?

    Ogarnia Tikacza jak mało kto przy tej prędkości, pokazuje, że dysponując
    odpowiednimi umiejętnościami, nawet Tikaczem można pojechać dużo szybciej
    niż inni i to zimą.

    > Przed tym panem moge zdjac czapke z glowy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=_U5isCL83U4 z nieudawanym podziwem

    I czym tu się zachwycać... Bardzo nieoptymalny tor przejazdu, to chyba
    rajd, a nie zawody w drifcie, nie? ;)

    > Tak jak mowilem: dorosnij.

    Ja mam dorosnąć? To Ty poruszasz na PMS (grupie o samochodach) temat
    gówna. Z tego co wiem zainteresowania fekalne są typowe dla kilkulatków.

  • 96. Data: 2012-01-26 18:19:41
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

    Ja nie rozumie po co wy sie kłucicie, pszestańcie sie kłucić,
    tylko ićdzie do gararzu gżebać przy swoim tico! A potem fajnie
    jak napirzecie na forumach co kulerskiego zrobiliśće!

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 97. Data: 2012-01-26 18:21:08
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to":
    > Skąd wiedziałeś?

    Jest na to fajowy mod! Montujesz sprenrzynki w lusterkach
    i pszy 180 zaczynajom furkotać jak uszy spaniela.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 98. Data: 2012-01-27 10:03:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Sebastian Kaliszewski

    > Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

    Sam se jeztes analfabet!!

    Czeba było w szkole nie spać. :)17 spał se taki analbafet i se wkapsle gral pod
    łafkoł a potem mondrych połucza!! :)4 :)4 :)4

    Kto jest za wyżuceniem i zbananowaniem tROLLA tO niech sie dopisóje !!1

    NIE DLA TROLÓF !!1 :)4 :)17 :)4

  • 99. Data: 2012-01-27 16:57:26
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    > dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

    Pogratulować czego? Że kierowca jest idiotą, bo jedzie w terenie o
    dozwolonej prędkości nie większej niż 70km/h i wyprzedza pojazdy, które jadą
    zgodnie z prawem?
    Poza tym co w tej jeździe jest godnego pogratulowania? Jazdy na prostym
    odcinku?
    Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później trzeba go
    skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

  • 100. Data: 2012-01-27 17:47:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później
    > trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

    Jak widać nie dał -- czyli test z umiejętności prowadzenia auta zdał na
    piątkę z plusem!