  • 1. Data: 2011-10-02 10:30:46
    Temat: Ostra choroba lokomocyjna
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    Czolem,

    Mam w rodzinie przypadek ostrej choroby lokomocyjnej - rzeczona osoba
    (dorosla, ok 50 lat) musi sie zatrzymac np. co 100km, przezywa powazne
    torsje zoladkowe, dostaje drgawek i goraczki - ogolnie rzecz biorac
    rozne nieciekawe historie. "Z bliska" wyglada to bardzo nieciekawie.
    Trzeba sie zatrzymac, rozstawic lozko, odpoczac np godzine i mozna
    przejechac nastepne 100km. Z tego powodu podroz na wakacje nie tylko
    jest koszmarem ale takze potrafi trwac 20h (w miejsce normalnych 12).

    Ktos z Was spotkal sie z podobnym przypadkiem i ma jakies rady/sugestie
    jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie
    aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

    Dzieki,
    Kwik

  • 2. Data: 2011-10-02 10:34:25
    Temat: Re: Ostra choroba lokomocyjna
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2011 10:30, Kwik pisze:
    > Ktos z Was spotkal sie z podobnym przypadkiem i ma jakies rady/sugestie
    > jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie
    > aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

    Często pomaga zmiana stylu jazdy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-10-02 10:40:39
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Często pomaga zmiana stylu jazdy.

    i wymiana amortyzatorów ;-)

    Jak wyżej wymienione nic nie dadzą wlej kielicha - powiedzmy setkę na każde
    przejechane 100 km, w ten sposób przejedziesz nawet wiecej niż1000 km
    jednego dnia

  • 4. Data: 2011-10-02 10:42:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kwik

    > Ktos z Was spotkal sie z podobnym przypadkiem i ma jakies rady/sugestie
    > jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie
    > aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

    U psychiatry -- poważnie.

  • 5. Data: 2011-10-02 11:29:34
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 10:30, Kwik pisze:
> [...]
    > (dorosla, ok 50 lat) musi sie zatrzymac np. co 100km, przezywa powazne
    > torsje zoladkowe, dostaje drgawek i goraczki - ogolnie rzecz biorac

    Jeśli aviomarin nie działa, to spróbować innych leków, w tym tych dla
    dzieci. Ale koledzy wspomnieli o technice jazdy i to może być również
    wskazówka: gwałtowne przyspieszenia i hamowania znacznie zwiększają
    ryzyko wystąpienia dolegliwości (przerobiłem to na swojej rodzince). Tak
    źle wpływa specyficzny sposób jazdy który zaobserwowałem u kilku
    znajomych: sekwencyjne (parę razy na minutę) wciskanie gazu po czym
    niemal całkowite zdejmowanie nogi z pedału (hamowanie silnikiem), po
    godzinie takiej jazdy błędnik głupieje, nawet u tych co normalnie nie
    mają problemów.

    --
    MZ

  • 6. Data: 2011-10-02 11:34:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 10:40:39 +0200 osobnik zwany Inead
    wystukał:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > i wymiana amortyzatorów ;-)

    moja koleżanka kiedyś mogła jeździć tylko trabantem.
    Wszystkie inne miały za miekkie zawieszenie i natychmiast wywoływały
    chorobę lokomocyjną :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2011-10-02 11:55:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie
    > aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

    i co żadne leki nie działają? Nawet Aviomarin? No i może czas na remont
    zawieszenia :P

  • 8. Data: 2011-10-02 12:11:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie
    > aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

    Też mam w rodzinie podobny przypadek, tylko że nie aż tak drastyczny.
    Jako pasażer po kilkudziesięciu kilometrach już ma problemy, natomiast
    jako kierowca może jechać i kilkaset km bezproblemowo. Może warto
    spróbować o ile ma prawo jazdy i czuje się na siłach prowadzić.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-10-02 12:17:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie
    > aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

    Zolpidem zamiast Aviomarinu.
    2 tabsy po 10mg i masz gościa na 6 h z głowy.

  • 10. Data: 2011-10-02 12:57:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 12:11:06 +0200, Lewis napisał(a):

    > Jako pasażer po kilkudziesięciu kilometrach już ma problemy, natomiast
    > jako kierowca może jechać i kilkaset km bezproblemowo

    Zgadza się, mam podobne doświadczenia z szybownictwa. Praca umysłowa w
    trakcie jazdy znakomicie pomaga. Niech próbuje sie kopncentrować powiedzmy
    na dobrym kryminale :) czy innym plejboju.
    --
    Jacek