  • 1. Data: 2010-02-28 03:37:24
    Temat: Ostatnie, aypasione dziecko Fuji - nawt nie tak drogo
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    http://www.amazon.com/gp/product/B0035WTVZA?ie=UTF8&
    tag=cheasonyprod-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=
    9325&creativeASIN=B0035WTVZA

  • 2. Data: 2010-02-28 12:25:21
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    http://www.amazon.com/gp/product/B0035WTVZA?ie=UTF8&
    tag=cheasonyprod-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=
    9325&creativeASIN=B0035WTVZA

    Aparacik wizualnie wypada bardzo korzystnie, cena także bardzo przystępna ale ja
    czekam na sample !!! Boję się tylko, że przy tak małej matrycy będziemy mieli
    specjalność Fuji - czyli impresjonistyczne ciapki na fotkach zamiast szczegółów
    ! Martwię się, że porównując reprodukcję szczegółów do Panasa FZ38 będziemy
    słyszeli jęk zawodu... :(

  • 3. Data: 2010-03-01 10:20:48
    Od: maniooo <m...@g...com>

    On 28 Lut, 13:25, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > specjalność Fuji - czyli impresjonistyczne ciapki na fotkach zamiast szczegółów

    Mi właśnie po 5 latach wiernej służby siada z wolna mój wysłużony
    S5500, więc ta propozycja idealnie się w kanon wbija. Ktoś mi powie,
    dlaczego zawsze w Fuji bracketing jest tylko +-1EV? Mydło pewnie nie
    będzie większe, niż aktualnie, więc dla mnie bez bólu.

    > ! Martwię się, że porównując reprodukcję szczegółów do Panasa FZ38 będziemy
    > słyszeli jęk zawodu... :(

    Nie za bardzo interesuję się ostatnio zdjęciami tablic testowych ;-) -
    on rzeczywiście tak dobrze wypada?

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 4. Data: 2010-03-02 13:03:56
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Nie za bardzo interesuję się ostatnio zdjęciami tablic testowych ;-) -
    on rzeczywiście tak dobrze wypada?

    Pozdrawiam,

    Marian

    Narazie poza dokladnymi danymi technicznymi ktore sa dosyc imponujace nie
    widze w internecie fotek ani jakiejkolwiek oceny, pomiarow i porownan
    osiagow - duzo tylko szumu reklamowego. Pozyjemy - zobaczymy

    Pozdrawiam - Pikus'

  • 5. Data: 2010-03-02 15:53:02
    Od: Les <s...@p...fm>

> [...]
    > widze w internecie fotek ani jakiejkolwiek oceny, pomiarow i porownan
    > osiagow - duzo tylko szumu reklamowego. Pozyjemy - zobaczymy

    Jak będzie porównywalne jakością zdjęć do S9600 to raczej go sobie
    kupię.

    Pozdrawiam
    Les

  • 6. Data: 2010-03-02 16:16:00
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Pikus' pisze:
    > Narazie poza dokladnymi danymi technicznymi ktore sa dosyc imponujace nie
    > widze w internecie fotek ani jakiejkolwiek oceny, pomiarow i porownan
    > osiagow - duzo tylko szumu reklamowego. Pozyjemy - zobaczymy

    Ale mi chodziło o jakość obrazka z FZ38 ;-) .

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl