eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRLRe: Osobowy diesel w PRL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Date: Sat, 12 Aug 2017 10:45:24 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <ommf7c$1vv$1@node2.news.atman.pl>
    References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <1glznmeciff15$.16mvs8a7h40ae.dlg@40tude.net>
    <omg0e1$g8o$1@node1.news.atman.pl> <omg1bo$qfg$1@news.agh.edu.pl>
    <omg33e$idu$1@node1.news.atman.pl>
    <598c2fce$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <omhvs2$nrp$1@news.agh.edu.pl>
    <598c8beb$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <omik37$gvi$1@node2.news.atman.pl> <omjhbr$t9t$1@node1.news.atman.pl>
    <omjsc8$lmg$1@node2.news.atman.pl> <omkmn0$egi$1@node2.news.atman.pl>
    <omkqlh$77j$1@node1.news.atman.pl>
    <598df88c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <oml1af$dsi$1@node1.news.atman.pl> <oml29l$es6$1@node1.news.atman.pl>
    <oml34m$ptt$1@node2.news.atman.pl> <omm7nc$qoh$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1502527532 2047 46.21.210.209 (12 Aug 2017 08:45:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Aug 2017 08:45:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <omm7nc$qoh$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 170811-8, 2017-08-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612747
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-12 o 08:37, Wiesiaczek pisze:

    >>> Już wcześniej wyjaśniłem, że był w tym celu specjalny przekaźnik
    >>> przełączający akumulatory z połączenia równoległego na szeregowe
    >>> właśnie dla rozruchu.
    >>>
    >>> Był nieco złożony i choćby samo to świadczy o tym, że nie była to
    >>> jakaś prowizorka.
    >>>
    >>> No, chyba że spotkałeś się z "majstrami", co to byli mądrzejsi od
    >>> konstruktorów i ten przekaźnik sp...lili a potem jakoś musieli się
    >>> bujać :)
    >>
    >> W tamtym ustroju brakowało wielu rzeczy i ludzie "jakoś musieli
    >> się bujać".
    >>
    > Jeśli już wszedłeś na temat ustroju, to przypomnę, że wtedy budowano
    > fabryki, drogi, elektrownie, szkoły, szpitale, domy oraz wiele innych
    > rzeczy i narzekanie, że brakowało "wielu rzeczy" (choć często faktycznie
    > ich brakowało) nic nie wnosi do tematu.

    Fabryki okazują się przestarzałe i niepotrzebne, drogi dziurawe

    a szkoły wychowały pokolenia znawców co to kupią gówno w ładnym

    opakowaniu byle by było zagraniczne.

    A do tego tematu wnosi o tyle że faktycznie z braku części ładowanie
    akumulatorów w tym starze odbywało się tak jak opisałem a nie tak
    jak założył konstruktor.

    > Życzę szerszego spojrzenia na tamte warunki i docenienie między innymi
    > ówczesnych osiągnięć polskiej motoryzacji, która w obecnym ustroju
    > prawie całkowicie upadła.

    Ale sam jakoś nie chcesz tak spojrzeć.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: