  • Data: 2020-09-18 17:29:11
    Temat: Re: Osobny zasilacz
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gość naprawdę bardzo znany. A profesja bardzo pożyteczna i sznowana.

    Widziałem kiedyś film o jakimś francuzie, który gdzieś w Alpach
    codziennie robi 3 kursy:
    Z zakupami (35..40kg) wjeżdża wyciągiem gdzieś na górę. Potem na desce
    na przełaj przez las zjeżdża do schroniska i potem ze śmieciami na dół.
    W sumie jakbym w młodości miał takie możliwości (w sensie, że w Alpach)
    to uznałbym to za fajne zajęcie.
    Jak się kiedyś z ciężkim plecakiem wywaliłem na nartach na twarz to się
    okazało, że słabo zawiązany pas biodrowy może ci skrępować ręce :)
    P.G.