  • Data: 2020-09-21 11:27:26
    Temat: Re: Osobny zasilacz
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-21 o 10:36, SW3 pisze:

    > Jeżeli jest w osobnej obudowie i łączy się z zasilanym urządzeniem za
    > pomocą wtyczki to co za różnica czy kabel (przed tą wtyczką) ma 150cm,
    > 10cm czy 0cm?

    Np. normy EMC badają urządzenia z metrowymi odcinkami kabli
    połączeniowych (dalej odfiltrowane).
    Wiem, że dotychczas było o bezpieczeństwie a nie o EMC.
    Nie twierdziłem, że wiem na pewno, a jedynie, że zaczynam mieć
    wątpliwości np. pochodzące z tego jak to wpłynie na badania EMC.
    Produkujemy urządzenia zasilane 12V i dotychczas ile razy byłem w labach
    EMC badane były z zasilaniem ich akumulatorem.

    Jak duża firma ma od każdej dyrektywy zespół ekspertów (i prawników) to
    być może jest w stanie przyjąć z wystarczającym poziomem ufności jakąś
    interpretację bez wątpliwości. Ja nie jestem w stanie.
    P.G.