  • Data: 2020-09-19 16:45:21
    Temat: Re: Osobny zasilacz
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-18 o 16:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A co sie w nich psulo ?
    >
    > Bo ... moze klient mial np UPS jakies ciekawe ?
    > Albo .. kasy kupil w miare w jednym czasie i trafil na felerna partie
    > zasilaczy ...

    Brak napięcia na wyjściu.
    Zasilacze u producenta wymieniałem w ramach gwarancji na nowe, nie
    badałem. Bezpiecznik na wejściu cały.

    Kasy klient kupował kolejno co kilka tygodni, w miarę uruchamiania
    nowych lokalizacji. Równolegle zresztą z innymi klientami.

    Podpinane bezpośrednio do sieci, bez UPS-ów. Zresztą kasa (oraz drukarka
    oraz inne urządzenia fiskalne) od wielu już lat mają wbudowane
    akumulatory i muszą móc wystawić kilkaset paragonów bez zasilania -
    wymóg homologacji.

    Jedyne, co tego klienta różniło od innych, to tzw. "wysepki", czyli
    malutkie stanowisko sprzedaży gdzieś na korytarzu. Pozostali klienci z
    tym sprzętem pracowali w pomieszczeniach.
    Zresztą ciężko też o w miarę wiarygodne statystyki, gdyż głównie
    sprzedaję i serwisuję drukarki fiskalne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam