  • Data: 2020-09-18 19:12:52
    Temat: Re: Osobny zasilacz
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Sep 2020 16:48:16 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    wrote:
    > Hello Artur,
    >
    > Friday, September 18, 2020, 3:34:52 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pytanie, co rozumiesz przez ???dość częste???. Bo ja nie mam z tym
    > problemu. Ale nie zajmuję się serwisem - pisze jako użytkownik ESPU.

    Nie potrafię określić liczbowo. Jak dostaję padnięte urządzenie
    do naprawy, to najpierw oglądam zasilacz. Skądś taki zwyczaj mi się
    wyrobił. Czasem poprawiam jakiś babol, jak elektrolit przystawiony do
    radiatora. Nie jestem serwisantem, naprawiam swoje, znajomych
    i czasem coś, co znajdę na śmietniku :-)

    --
    Artur Stachura