-
Data: 2013-12-08 22:50:12
Temat: Re: Osły na letnich oponach
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>> A co za problem zamiast nakazu dopisać przepis który nakładałby kare
>>> za blokowanie ruchu spowodowane nieodpowiednim ogumieniem?
>>
>> Taki przepis już jest poniekąd, przy czym pomija przyczyny blokowania.
>>
> A jednak policja nie działa?
Oczywiście że nie, zajmuje się TYLKO suszeniem zza krzaków.
>To po co dawac jej kolejne narzedzie do tego
> samego?
Przecież pisałem - suszarki do lamusa na miesiąc.
>>> Kara przeciez ma równiez działanie prewencyjne.
>>> Oczywiście jeżeli jest odpowiednio wysoka.
>>
>> Żadne, bo szans na wyłapanie takich praktycznie nie ma.
>
> Bo?
Bo przez korki spowodowane przez lamusów na letnich polucja nie dojedzie na
miejsce choćby nawet chciała, chyba że helikopterem.
A tyle żeby dolecieć do każdego winnego w Poznaniu ich nie ma, patroli
samochodowych zresztą też nie.
> Ja rozumiem terminy, pospiech ale to jest coś, czym policja powinna sie
> zajac w pierwszej kolejnosci a nie sprawdzaniem zimówek w osobówkach.
Na trasach tak, w mieście to nie TIR-y stanowią problem.
Już bardziej autobusy, jak te które nie potrafiły zjechać z Piłsudskiego w
Inflancką przez kilka godzin.
>> Zadziała tylko masowość kary za sam pomysł jazdy na nieodpowiednich
>> oponach w danym okresie.
>>
> Moim zdaniem szuaksz rozwiazania nie tam gdzie jest problem.
Nie - to Ty źle definiujesz skuteczność swoich pomysłów.
>> Owszem, tym razem w słusznej sprawie, czyli wpływającej pozytywnie na
>> płynność ruchu.
>
> I masz jakiekolwiek nadzieje, ze wykorzystaja je prawidłwo?
Bez prikazu z góry jasne że nie.
>> A co widzisz złego w karaniu debili za ich głupotę?
>>
> Widze tylko tyle, ze widzisz poprawe w regulacjach, ktore przyniosa koszty
> a nie poprawe sytuacji.
Jakie koszty, komu?
>>>
>>> Zreszta pytał cie juz ktos i zdaje sie nie odpowiedziałes
>>
>> Przecież zakazałem debilom wypowiadania się w tym wątku, więc czemu
>> miałbym im odpowiadać, jeśli w swoim debiliźmie nie raczyli tego
>> zrozumieć?
>>
> Aha, czyli jednak po prostu rzucasz pomysły
To nie był żadne pomysł, tylko moje oczekiwanie (żądanie) wobec władz.
>> Gdzie zadeklarowałem, że jest to złoty środek na wszystkie przewiny
>> kierowców?
>> To jest tylko łatwy środek wyeliminowania jednej z nich, oczywistej
>> dla każdego myślącego.
>>
> No nie od dzis wiemy, ze najlepiej by sie jezdziło jakby w ten czy inny
> sposób wyeliminowac wszystkich jadacych inaczej niz ty.
Znowu dyskutujesz ze swoimi rojeniami, zacznij to leczyć.
>
>> Bezsensowne świecenie światłami można było wprowadzić, mimo że
>> przyniosło to więcej szkody niż pożytku?
>> Zakaz jazdy na niewłaściwych oponach nie ma szans przynieść żadnych
>> szkód.
>>
> Nie chodzi o to zeby nie przyniosło szkód.
> Chodzi o to zeby przyniosło realne zyski.
> Nie przyniesie.
A światła przyniosły?
Nie, a szkody i owszem.
>>>
>>> Przy czwartkowych opadach opony zimowe wiele by Poznaniowi nie
>>> pomogły.
>>
>> Nie zgadzam się.
>>
>>>Bo
>>> problemem nie był śnieg tylko lód.
>>
>> Najpierw śnieg.
>> Gdy ja jechałem z pracy (ok. 16), to jeszcze lodu nie było, a korki
>> już były.
>
> Miejscami juz był. Wyjezdzałem z Koziegłów i juz było cięzko.
Po pierwsze - mówiłem o Poznaniu.
Po drugie - o tym co widziałem na mojej trasie, przez Koziegłowy nie
jechałem.
A że pół godziny później lód się pojawiał to nie dziwota, jak stoisz w
miejscu i mielisz kołami, to go w końcu stworzysz.
>
>> Lód powstał później, gdy ślizgające się matoły wyślizgały śnieg kręcąc
>> kołami w miejscu.
>>
> Na serio?
Na serio.
Podczas normalnej jazdy sam z siebie się nie stworzy ze śniegu.
>> Tak, już kilka poranków wcześniej było sypane.
>> W piątek chyba też.
>
> Hmm, to jest o tyle ciekawe, ze jak wieczorem jechałem z rataj, to były
> miejsca gdzie nadal był lód i jechało sie 20 na godzine a były juz miejsca
> gdzie było tylko mokro i mozna było spokojnie jechać.
No i o czym to świadczy w kontekście sypania przed?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.13 22:51 Cavallino
- 08.12.13 22:56 Cavallino
- 08.12.13 23:11 Maciek
- 09.12.13 00:03 Marcin N
- 09.12.13 00:43 Budzik
- 09.12.13 00:43 Budzik
- 09.12.13 00:43 Budzik
- 09.12.13 00:43 Budzik
- 09.12.13 00:43 Budzik
- 09.12.13 15:19 Axel
- 09.12.13 15:54 robot
- 09.12.13 16:41 Artur Maśląg
- 09.12.13 16:47 Artur Maśląg
- 09.12.13 17:06 Cavallino
- 09.12.13 17:09 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie