  • Data: 2013-12-08 21:17:09
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-08 20:54, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg" wrote in message

    > A ja gdzieś napisałem, że jeździłem tylko Jerozolimskimi, albo tylko
    > głównymi drogami? Napisałem o Jerozolimskich, że mimo dobrych warunków
    > sporo kierowców jechało jak ostatnie cioty. A przejechałem o 15 pół
    (...)
    "A z nawierzchnią nie miałem nigdzie żadnych problemów"

    Czy chcesz, czy nie, w wielu miejscach była szklanka i ogólnie warunki
    były fatalne. Tam gdzie było dobrze to było dobrze.
    Piszesz, że sporo kierowców "jechało jak ostatnie cioty" - może już
    się "naślizgali" przed chwilą i woleli nie ryzykować?