    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <52a2e1ca$0$2176$65785112@news.neostrada.pl> <l7uq7l$57v$1@dont-email.me>
    <52a329ba$0$2375$65785112@news.neostrada.pl> <l7vce5$kp$1@dont-email.me>
    <52a3493b$0$2145$65785112@news.neostrada.pl> <l7vnkr$3ks$1@dont-email.me>
    <52a399ed$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a422cc$0$2360$65785112@news.neostrada.pl> <l819vq$tsf$1@dont-email.me>
    <52a42d9f$0$2363$65785112@news.neostrada.pl> <l81bmf$4u8$1@dont-email.me>
    <52a44380$0$2140$65785112@news.neostrada.pl> <l81n5g$qj5$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Osły na letnich oponach
    Date: Sun, 8 Dec 2013 13:29:15 +0100

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > śmiem twierdzić że 99% tego nie miało.

    ????
    Aaaaa, Ty o kursie na prawko mówisz?
    No bez jaj, na kursie na prawko to się uczysz ruszać, a nie jeździć.
    Ja mówię o kursie doskonalenia jazdy, myślałem że to oczywiste, gdy mówimy o
    nauce wychodzenia z poślizgu.

    >Pomijając fakt, że te troleje z życiem wspólnego niewiele mają

    Ale uczą jeżdżenia na śliskim i dobrych odruchów.
    Wyrabiają pamięć mięśniową, żebyś nie musiał myśleć co zrobić w takiej
    sytuacji, bo na to nie ma czasu i po prostu nie zdążysz zazwyczaj.

    > po czym to wnosisz? Powoli nie znaczy wolniej od innych

    Tych którzy drogę blokują, czy tych którzy normalnie jadą?
    Bo jak tak jak inni nieudacznicy jedzie 20/h bo jest biało pod kołami, to
    właśnie po tym wnoszę (a tak założyłem).

    > widać ważniejsze jest bezpieczeństwo na parkingu

    Widać.
    Ale nie dyskutujemy tu o chorych polskich przepisach dotyczących wydawania
    prawka każdemu kto chce praktycznie.

    > zgodnie ze zdrowym rozsądkiem pewnie duża część nie ma takiej możliwości

    Niech konia sobie kupią i polnymi drogami dojeżdżają.

    > (wyjedź za miasto i zobacz jak kursuje komunikacja zbiorowa)

    W Wielkopolsce całkiem sprawnie.
    Nawet kolej zaczyna łapać plusy inwestując w tabor, choć pewnie zima znowu
    to popsuje.

    > A ze zdrowym rozsądkiem to by nie sprawdzali umiejętności parkowania,

    A kto twierdzi że urzędas w Polsce posługuje się zdrowym rozsądkiem?
    Od obywateli się go oczekuje, a nie od Państwa.
    Ale widać, są tacy, którzy nie są nic mądrzejsi.

    > czyli ta mata poślizgowa nic ci nie dała

    Mata poślizgowa była po tym, jak już się przekonałem, że na letnich to się
    da jeździć tylko latem.

    > Co do letnich nie wejdziesz tak szybko w zakręt, ale pojedziesz z
    > prędkością taką jak inni.

    Tu nie chodzi o to jak się gaz wciska, tylko jak się hamuje, albo wykonuje
    manewry.
    A na białym nie wykonuje się praktycznie wcale.