  • Data: 2013-12-07 14:59:47
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l7uq7l$57v$...@d...me...

    > zgadza się

    > po prostu niektórzy za zimę uważają czas w którym jest odpowiednia pogoda
    > i +15st. w listopadzie zimą nie nazywają

    Wisi mi co i jak sobie kto nazywa, ma zimą zakładać zimowe i już.
    Właśnie po to, aby ten jeden dzień w roku, w którym spadnie śnieg nie udawać
    idioty i nie próbować za wszelką cenę wrócić do domu na letnich.

    > niektórym nie sprawia to takiego problemu

    Ale większość jak widać wczoraj sprawiało.
    I dla takich ma być nakaz i ostre mandatowanie przez miesiąc.

    > że blokujesz ruch to widać.

    Skąd widać?
    Z komisariatu?
    Nie sądzę.

    >Wtedy sprawdzamy na jakich oponach jedziesz i gotowe.

    Na miejsce dostajecie się metodą teleportacji?