  • Data: 2009-09-15 06:27:48
    Temat: Re: Osłona na wyświetlacz - kolejny raz
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:h8lv12$hff$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    [ciach]

    > Podsumowując - rzecz raczej dla fotografujących, którzy noszą aparat na
    > pasku i mają metalowe guziki w koszuli, a także pogodzą się z tym, że z
    > osłoną widać gorzej.

    Przez długi czas używałem 400D. Biegałem z nim po lesie (aparat na szyi, a w
    kurtce metalowe guziki i metalowy zamek). Martwiłem się tylko za pierwszym
    razem, ale po powrocie do domu okazało się, że na ekranie nie ma
    najmniejszego śladu. Po dwóch latach używania ekran miał tylko jedną małą
    ryskę od szurania po kamieniu. Nie wiem, może inne aparaty mają te ekraniki
    słabsze, a może u Was są inne kamienie i guziki, ale ja nie widzę sensu
    kupowania jakiejkolwiek osłony.

    Pozdrawiam
    Winetoo