  • Data: 2017-01-03 18:52:04
    Temat: Re: Osiedlowy 'cfaniak'
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-2017 o 09:23, WS pisze:

    > Tylko raczej nie da sie tego udowodnic. Facet z osobowki powie, ze bylo miejsce, to
    wjechal i stal, bus go zahaczyl...
    > Kierca busa jesli powie, ze go widzial w lusterku, to nie powinien ruszac, jechac,
    skrecac - zeby kolizji nie spowodowac wjezdzajac na jego pas (niewyznaczony, ale
    samochod tam sie miescil w praktyce), a jak powie, ze nie widzial, to nie ma raczej
    podstawy twierdzic, ze osobowka nie stala w chwili kolizji... A jak stala, to
    powinien wiedziec, ze tyl mu "zachodzi" i uwazac....

    Ale jeśli dobrze zrozumiałem, to nie przypadek zachodzącego tyłu, tylko
    wpierdzielenia się bezprawnie w czyjś promień skrętu, wewnątrz łuku.
    Czyli druga strona.