  • 11. Data: 2013-05-29 21:48:51
    Temat: Re: Oscyloskopy USB
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-05-29 13:02, zapinio wrote:
    > Wydaje mi się , że w sytuacji kiedy można za niespełna 1400 zł kupić
    > oscyloskop z 7" ekranem kolorowym, dwoma portami USB, dedykowanym
    > oprogramowaniem , który mimo iż ma deklarowaną częstotliwość graniczną
    > 70MHz pokazuje ponad 300 MHz [...]

    O czym konkretnie piszesz?

    Piotrek

  • 12. Data: 2013-05-29 21:52:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-05-29 21:48, Piotrek wrote:
    > O czym konkretnie piszesz?

    OK. Chyba znalazłem

    Piotrek

  • 13. Data: 2013-06-10 20:22:00
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Zamiast niewiadomo czego na USB za 70 Eur skonczylo sie na C118A.
    15MHz i 2 kanaly w domu mi wystarcza. No i galkami mozna pokrecic,
    hehe.
    Cale 52 Euro z przesylka na niemieckim ebayu. (oscyloskop 38 i
    przesylka 14eur)
    Dziala i przypomina pierwsze zetkniecie z oscyloskopem w technikum :)
    Marcin