  • 1. Data: 2013-05-27 17:46:48
    Temat: ID i gdzie kupić
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znalazłem dziś na płytce w LCD taki element,
    wygląda jak opornik 0,25W ale nie ma pasków
    ma napis 3A IE...
    sidzi w płytce opisany jako F301...
    co to może być i gdzie można to kupić?
    ma totalną przerwę...

  • 2. Data: 2013-05-27 17:55:56
    Temat: Re: ID i gdzie kupić
    Od: szod <b...@a...pl>

    > znalazłem dziś na płytce w LCD taki element,
    > wygląda jak opornik 0,25W ale nie ma pasków
> [...]

    Zazwyczaj jak bezpiecznik się spali to ma totalną przerwę ;>

  • 3. Data: 2013-05-27 18:13:22
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:knvv5a$lel$1@node1.news.atman.pl...
    > znalazłem dziś na płytce w LCD taki element,
    > wygląda jak opornik 0,25W ale nie ma pasków
> [...]

    popraw sobie nick na grupch bo identyfikator troche lipny

    3A jak 3 Ampery, F301 jak Fuse czyli bezpiecznik 3A a kupic pojedyncze moze
    na allegro z tym ze bezpiecznik zwykle tak dla jaj nie pada, pewnie poszlo
    cos wiecej

  • 4. Data: 2013-05-27 20:04:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu dysponuje jakimś przykładowym schematem monitora LCD i
    zechciałby się podzielić?

  • 5. Data: 2013-05-27 20:14:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał
    >czy Ktoś tu dysponuje jakimś przykładowym schematem monitora LCD i
    >zechciałby się podzielić?

    Myslisz ze komus by sie chcialo rysowac te 5760 kabelkow ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-05-27 21:17:26
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 17:55, szod pisze:

    > Zazwyczaj jak bezpiecznik się spali to ma totalną przerwę ;>

    ale on jest elektronikiem, to skąd ma to wiedzieć? :)

  • 7. Data: 2013-05-27 23:09:10
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 27 Maj, 17:46, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > znalazłem dziś na płytce w LCD taki element,
    > wygląda jak opornik 0,25W ale nie ma pasków
> [...]

    Coś bym ci powiedział... Chyba domyślasz się co ?!

  • 8. Data: 2013-05-27 23:31:53
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 23:09, Stachu Chebel pisze:

    > Coś bym ci powiedział... Chyba domyślasz się co ?!

    identyfikator się domyśli jak wkleisz linka do googla, polecisz na ten
    temat dobre książki, po polsku lub przetłumaczysz.
    To na początek :)