  • 1. Data: 2013-05-27 15:25:53
    Temat: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję silnika krokowego)
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Uszanowanie!
    Poszukuję silnika krokowego bipolarnego o nastepujących
    parametrach:
    Waga ok 1/2 kilo, ilość kroków od 200 wzwyż, napięcie cewki ok 8V może być
    mniej, prąd tejże ok 1A(+/- 0,5A). Moment obr. średnio ważny, flansza 42mm.
    I takich jest pełno, ale ja poszukuję z podwójną ośką i tu jest
    pies pogrzebany. Albo duże(flansza 57mm, waga 0,7 - 1kg), albo wcale.
    Może Ktoś z Was widział gdzieś takie jak ja potrzebuję i się
    podzieli informacją? Z góry dzieki za pomocne odpowiedzi.

    Bo(o)t manager

  • 2. Data: 2013-05-27 17:04:19
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 27 Maj, 15:25, Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>
    wrote:
> [...]
    >         Może Ktoś z Was widział gdzieś takie jak ja potrzebuję i się
    > podzieli informacją? Z góry dzieki za pomocne odpowiedzi.

    A w Multiprojekt-cie szukałeś? Jest jeszcze Sanyo Denki.

    pytajacy

  • 3. Data: 2013-05-27 20:31:15
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    pytajacy wrote:

    [ciach]
    > A w Multiprojekt-cie szukałeś? Jest jeszcze Sanyo Denki.
    >
    > pytajacy

    Wysłałem maila do Multiprojektu zobaczymy co odpiszą, niestety dla drugiej
    strony jestem detalistą. Sanyo - Denki? A oni będą chcieli gadać z biednym
    szaraczkiem chcącym kupić jedną sztukę?

    Bo(o)t manager

  • 4. Data: 2013-05-28 00:36:20
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Wysłałem maila do Multiprojektu zobaczymy co odpiszą, niestety dla drugiej
    > strony jestem detalistą. Sanyo - Denki? A oni będą chcieli gadać z biednym
    > szaraczkiem chcącym kupić jedną sztukę?

    Jak nie spytasz to sie nie dowiesz.
    Bo rozumiem że w Wobit-cie sprawdzałeś?

    pytajacy

  • 5. Data: 2013-05-28 12:44:28
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-05-27 15:25, Bo t manager wrote:
> [...]
    > Może Ktoś z Was widział gdzieś takie jak ja potrzebuję i się
    > podzieli informacją? Z góry dzieki za pomocne odpowiedzi.

    Sporo (używanych) silników mają na http://www.akcesoria-cnc.pl

    Ten <http://www.akcesoria-cnc.pl/?menu=produkt&id=1057> jest wprawdzie
    trochę za lekki i (chyba) na wyższe napięcie, ale może coś innego
    wypatrzysz.

    Można do też gościa zadzwonić i poprosić o poszukanie tego, czego Ci
    potrzeba.

    Piotrek

  • 6. Data: 2013-05-28 15:56:23
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    pytajacy wrote:

    [ciach]
    > Jak nie spytasz to sie nie dowiesz.
    > Bo rozumiem że w Wobit-cie sprawdzałeś?
    >
    > pytajacy

    Spytałem, coś tam mają. Multiprojekt nie ma, a zamawiać i czekać prawie pół
    roku. Mam wrażenie że mnie zbyli. W sumie się nie dziwię, dla jednej
    nietypowej sztuki.

    Bo(o)t manager

  • 7. Data: 2013-05-28 15:59:20
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Piotrek wrote:

    [ciach]
> [...]
    > wypatrzysz.
    >
    > Można do też gościa zadzwonić i poprosić o poszukanie tego, czego Ci

    Z używanymi, to trza uważać, bo już kupiłem raz bipolara - co się okazał
    CHWCzym. Ale dzięki za odpowiedź, poszukam i tam, może lepiej się znają na
    silniach niż sprzedawcy z allegro.
    Bo(o)t manager