  • Data: 2010-07-29 06:59:24
    Temat: Re: Oscyloskop cyfrowy z analizatorem logicznym
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andgro" <b...@a...com> napisał w wiadomości
    news:4c50b74e$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sprzęt pomiarowy HP/Agilent czy Tek, nawet z pozornie słabszymi
    > parametrami daje o niebo lepsze możliwości niż jakiś chiński szajs z
    > kolorowym ekranikiem i USB.
    > Gdyby chodziło o analizator, to jeszcze być może bym sie skusił, bo w
    > sumie to TYLKO analizator - łatwo zrobić. Ale zastanawianie się czy mieć
    > oscyloskop HP czy Owon, nawet nie warte jest komentowania. 25 letni HP
    > parametrami rozłoży Owona na łopatki.
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > A. Grodecki

    A ja sobie zrobiłem komplet z oscy RIGOL (chwalę sobie) i analizatora
    Zeroplus.
    Super sprawa, mają razem wszystko co potrzeba a w promocji od ZeroPlus
    dostałem analizę dwóch magistral za friko.
    A wstępnie też myślałem o analizatorze wbudowanym w oscy.
    Niestety jak sobie wyobraziłem np. szesnaście sygnałów na ekraniku oscy to
    zwątpiłem.
    I dobrze, teraz mam dwa kanały oscy na LCD oraz ile chcę analizatora na
    ekranie kompa w przejrzystej postaci
    i jedno drugiemu nie przeszkadza. A cenowo, hit tyle że oscy z Hongkongu a
    analizator z USA :-)

    Rafał