-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
Date: Fri, 8 Jan 2021 09:25:41 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rt94u6$84g$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
<5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
<5fdf6e5d$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <4x6yrmhnt84p$.dlg@myjk.org>
<5fe07440$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
<rrqltq$kor$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fe10350$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<rsut4t$qa0$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt11p6$dvo$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt123t$e1m$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt1rsa$vvf$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt1slc$pk$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt68dk$5a4$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt6boj$78d$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt6r2t$if3$1$kolczan@news.chmurka.net>
<rt6snb$jmg$1$Cav@news.chmurka.net>
<rt90tj$490$1$kolczan@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 8 Jan 2021 08:25:42 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="8336"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
X-Antivirus: Avast (VPS 210107-2, 07.01.2021), Outbound message
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <rt90tj$490$1$kolczan@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689575
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08-01-2021 o 08:17, Mirek Ptak pisze:
> On 07.01.2021 12:53, Cavallino wrote:
>>> Aurisa benzynowego i hybrydowego starałem się podważyć :)
>>
>> No i nie podważyłeś.
>
> Jest dość poważna, a nawet zasadnicza różnica pomiędzy hybrydą, a
> hybrydą plug in. Chcąc być dobrze zrozumianym radził bym pisać o jaki
> typ chodzi, bo piszesz o hybrydach mając na myśli hybrydy plug in
No tak.
Reszta to w ogóle ściema nie warta klawiatury, akumulator na 5 km to
śmiech a nie cokolwiek.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.21 11:34 J.F.
- 08.01.21 11:50 Cavallino
- 08.01.21 12:07 Mirek Ptak
- 08.01.21 12:24 Cavallino
- 08.01.21 13:39 J.F.
- 08.01.21 13:42 J.F.
- 08.01.21 13:55 Cavallino
- 08.01.21 14:21 J.F.
- 08.01.21 14:35 Mirek Ptak
- 08.01.21 14:44 Mirek Ptak
- 08.01.21 14:47 Cavallino
- 08.01.21 14:51 Cavallino
- 08.01.21 14:53 Cavallino
- 08.01.21 16:04 RoMan Mandziejewicz
- 11.01.21 07:00 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=