  • 1. Data: 2012-04-03 15:10:41
    Temat: Orange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    Witam,

    kupiłem w salonie Orange starter Orange Free - zapieczętowany, bez
    śladów naruszenia. Po włożeniu karty do telefonu okazało się, że nie
    loguje się w sieci. Wróciłem do salonu, gdzie potwierdzono, że karta
    nie działa i skierowano mnie do "ważniejszego" punktu Orange. Tam pani
    wzięła ode mnie kartę, włożyła w komputer, potwierdziła, że są
    problemy; po chwili powiedziała, że kartę wyczyściła i będzie już
    działać. Zażądałem sprawdzenia jej w telefonie - pani odmówiła.
    Poszedłem więc do kierowniczki, która po chwili szukania w komputerze
    stwierdziła, że karta już była raz aktywowana i jest usunięta z
    systemu. Zaproponowała mi doładowanie za kolejne 20 zł. Ponieważ
    odmówiłem, stwierdziła, że może tylko przyjąć reklamację na 30 dni.

    Rada? OMIJAĆ ORANGE!

    A póki co, idę na Policję zgłosić wyłudzenie i nakłanianie do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Ciekawe, czy ktoś miał podobną
    sytuację? Może to jakaś przestępczość zorganizowana?

    MP-B

  • 2. Data: 2012-04-04 00:32:17
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 15:10, Maurycy Piec-Bocheński pisze:
> [...]
    > niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Ciekawe, czy ktoś miał podobną
    > sytuację? Może to jakaś przestępczość zorganizowana?

    Policja Ci nic nie pomoże. Idź do rzecznika konsumentów.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-04-04 11:32:49
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maurycy Piec-Bocheński" <m...@g...com>
    napisał
    > systemu. Zaproponowała mi doładowanie za kolejne 20 zł. Ponieważ
    > odmówiłem, stwierdziła, że może tylko przyjąć reklamację na 30 dni.

    Chciała naprawić błąd. Odmówiłeś przyjęcia rekompensaty.

    > A póki co, idę na Policję zgłosić wyłudzenie i nakłanianie do
    > niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    A kogo wskażesz jako sprawcę przestępstwa?

    > Ciekawe, czy ktoś miał podobną
    > sytuację?

    Miał i to _kilkakrotnie_. W Erze spotkałem się z tym, że zaplombowany
    starter nie chciał się zalogować do sieci.
    Okazywało się, że numer ze startera jest numerem abonamentowym używanym z
    powodzeniem od kilku lat.
    Gdy jeden taki zestaw przysłano mi do domu (jakaś promocja) prosto ze sklepu
    internetowego Ery, zadzwoniłem do BOK. Otrzymałem doładowanie równe wartości
    wadliwej karty na inny numer TT i zwrot za połączenie z BOK.

    I wyluzuj trochę.

    --
    M.

  • 4. Data: 2012-04-04 13:24:43
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-03 15:10, Maurycy Piec-Bocheński pisze:

    > Rada? OMIJAĆ ORANGE!
    >

    > MP-B

    Daj spokój. Pomyłki zdarzają się wszędzie, a nie było jakiejś złej woli
    ze strony Orange w rozwiązywaniu tej pomyłki. Jadnak tak ogólnie to
    poważna firma nie powinna korzystać z ofert sprzedaży przez tzw. salony
    nieautoryzowane, które znacznie obniżają markę firmy.

  • 5. Data: 2012-04-04 17:20:41
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Maurycy Piec-Bocheński" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    Raz piszesz o starterze, a następnie o doładowaniu. To co w końcu
    kupowałeś?
    Zależało Ci na konkretnym numerze, który sobie wybrałeś, czy po prostu
    chciałeś mieć jakikolwiek nowy? Dziwne, że nie mogli dać nowego. Tak pytam
    z ciekawości.

  • 6. Data: 2012-04-05 21:16:10
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    On 4 Kwi, 11:32, "Maciek" <m...@g...com> wrote:

    > Chciała naprawić błąd. Odmówiłeś przyjęcia rekompensaty.

    Szczególnie, że miałem za to zapłacić dodatkowe 20 zł.

    On 4 Kwi, 17:20, "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> wrote:

    > Raz piszesz o starterze, a następnie o doładowaniu. To co w końcu
    > kupowałeś?

    Piszę, co mi mówiono, nie czepiaj się. Nie znam się na tych cudacznych
    nazwach i nie mam ochoty zaśmiecać sobie tym głowy.

    > Zależało Ci na konkretnym numerze, który sobie wybrałeś, czy po prostu
    > chciałeś mieć jakikolwiek nowy? Dziwne, że nie mogli dać nowego. Tak pytam
    > z ciekawości.

    Wszystko jedno, cokolwiek; chciałem sprawdzić, jak będzie działał
    internet przez telefon.

    MP-B

  • 7. Data: 2012-04-05 23:43:53
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maurycy Piec-Bocheński"
    > Szczególnie, że miałem za to zapłacić dodatkowe 20 zł.

    Aaa... Co innego zrozumiałem z twojego opisu ;/
    No to walcz. Złożyłeś reklamację, trudno. Lepsza by była niezgodność towaru
    z umową ale to z kolei conajmniej rok zabawy przed sądami.

    --
    M.