  • 1. Data: 2012-03-29 15:29:43
    Temat: Google maps w Nokii N8
    Od: Krzysztof Ręgwelski <k...@g...com>

    Po aktualizacji telefonu do Nikia Bell nie mogę otworzyć aplikacji
    Google maps dla urządzeń mobilnych przy wykorzystaniu danych
    pakietowych(łączenie z internetem przy pomocy danych pakietowych
    działa w moim telefonie sprawnie, otwierają się sprawnie różne strony
    internetowe). Natomiast otwiera się i działa sprawnie aplikacja Google
    maps gdy gdy korzystam z Wi-Fi. Nie rozumiem tego! Czy ktoś może coś
    doradzić?

  • 2. Data: 2012-04-03 01:25:08
    Temat: Re: Google maps w Nokii N8
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-29 15:29, Krzysztof Ręgwelski pisze:
> [...]
    > internetowe). Natomiast otwiera się i działa sprawnie aplikacja Google
    > maps gdy gdy korzystam z Wi-Fi. Nie rozumiem tego! Czy ktoś może coś

    Sprawdź ustawienia punktów dostępu. Ja miałem tak, że automatycznie mi
    się łączył telefon po GPRS-ie / UMTS-HSPA, bo gdy aplikacja zapytała
    jakiego połączenia użyć - czy danych pakietowych i ustawić na łączenie
    automatyczne czy wybrać inny punkt dostępu to z rozpędu kliknąłem na
    domyślny (ten, z priorytetem 1 - dane pakietowe) a potem nie mogłem
    ręcznie wybrać innego i musiałem zmieniać w ustawieniach telefonu
    "punkty dostępu". Sprawdź, czy nie masz ustawione łącz się automatycznie
    przez wybrany punt WiFi na liście (np. Twoja domowa sieć WLAN albo taka,
    z której najczęściej korzystasz).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-04-03 07:22:16
    Od: "phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Ręgwelski <k...@g...com> napisał(a):

    > Po aktualizacji telefonu do Nikia Bell nie mog=EA otworzy=E6 aplikacji
    > Google maps dla urz=B1dze=F1 mobilnych przy wykorzystaniu danych
    > pakietowych(=B3=B1czenie z internetem przy pomocy danych pakietowych
    > dzia=B3a w moim telefonie sprawnie, otwieraj=B1 si=EA sprawnie r=F3=BFne st=
    > rony
    > internetowe). Natomiast otwiera si=EA i dzia=B3a sprawnie aplikacja Google
    > maps gdy gdy korzystam z Wi-Fi. Nie rozumiem tego! Czy kto=B6 mo=BFe co=B6
    > doradzi=E6?

    Na e7 belle mam podobnie, tzn. gdy nie jestem w zasiegu wifi, to google maps
    nie otwiera mi sie wcale. Troche to bez sensu, bo zwykle mam potrzebe
    skorzystac z aplikacji na ulicy gdzie nie ma wifi...:-/

    Pozdro,
    ph.