eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta › Re: Orange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganew
    s.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>
    From: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    Subject: Re: Orange - nowa karta kupiona w salonie okazała się zużyta
    Date: Wed, 4 Apr 2012 17:20:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 32
    Message-ID: <4f7c66d5$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.123.116
    X-Trace: 1333552853 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1317 83.21.123.116:1944
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1028177
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maurycy Piec-Bocheński" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości
    news:11a4aaf6-72d4-42c9-8767-311e9777e018@v22g2000yq
    m.googlegroups.com...
    Witam,

    kupiłem w salonie Orange starter Orange Free - zapieczętowany, bez
    śladów naruszenia. Po włożeniu karty do telefonu okazało się, że nie
    loguje się w sieci. Wróciłem do salonu, gdzie potwierdzono, że karta
    nie działa i skierowano mnie do "ważniejszego" punktu Orange. Tam pani
    wzięła ode mnie kartę, włożyła w komputer, potwierdziła, że są
    problemy; po chwili powiedziała, że kartę wyczyściła i będzie już
    działać. Zażądałem sprawdzenia jej w telefonie - pani odmówiła.
    Poszedłem więc do kierowniczki, która po chwili szukania w komputerze
    stwierdziła, że karta już była raz aktywowana i jest usunięta z
    systemu. Zaproponowała mi doładowanie za kolejne 20 zł. Ponieważ
    odmówiłem, stwierdziła, że może tylko przyjąć reklamację na 30 dni.

    Rada? OMIJAĆ ORANGE!

    A póki co, idę na Policję zgłosić wyłudzenie i nakłanianie do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Ciekawe, czy ktoś miał podobną
    sytuację? Może to jakaś przestępczość zorganizowana?



    Raz piszesz o starterze, a następnie o doładowaniu. To co w końcu
    kupowałeś?
    Zależało Ci na konkretnym numerze, który sobie wybrałeś, czy po prostu
    chciałeś mieć jakikolwiek nowy? Dziwne, że nie mogli dać nowego. Tak pytam
    z ciekawości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: