  • 11. Data: 2010-12-04 13:30:32
    Temat: Re: Orange na kartę
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomek pisze:

    > (...)
    > Czy to trzeba też tłumaczyć?
    Animce tak. nie wiedziałeś?

    ToMasz

  • 12. Data: 2010-12-04 16:00:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Dec 2010 01:55:22 +0100, animka wrote:
    >Kupiłam sobie wczoraj za 5 zł. kartę za 5 zł. w Orange do drugiego
    >Na Orange Online nic w tym temacie, na swoim koncie nie widzę.

    No a skad niby mialby Orange wiedziec ze poszlas do kiosku, kupilas
    starter i uzywasz Ty osobiscie ?

    Zaloguj sie numerem telefonu.

    J.

  • 13. Data: 2010-12-04 16:21:19
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04-12-2010 17:00, J.F. napisał/a:

    > No a skad niby mialby Orange wiedziec ze poszlas do kiosku, kupilas
    > starter i uzywasz Ty osobiscie ?

    Jak to skąd? Przecież to jest animka i operator ma obowiązek
    automatycznie rejestrować jej wszystkie nowe numery ;-)

    --
    Cz.

  • 14. Data: 2010-12-04 19:36:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 09:31, Olgierd pisze:

    > Ale odpowiedź jest bardzo akuratna :)

    Fajnie :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-12-04 19:39:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 10:24, Tomek pisze:

    > telefonów na kartę nie ma Orange Online?
    >
    > Chciałaś wejść na konto w Orange Online bez zakładania konta?

    Mam konto, ale do tego drugiego numeru- na abomament.
    Kartę kupiłam sobie po to, zeby korzystać z drugiego, niezłego telefonu
    i przy okazji mam do tego przyznany numer telefonu.
    Myślałam, ze pod moimi danymi na orange online będzie i ten na kartę.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-12-04 19:41:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 12:53, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
    > Chciałaś wejść na konto w Orange Online bez zakładania konta?
    >
    > Z tego co zrozumiałem to Animka ma już konto (ale na stary numer). Kupiła w
    > kiosku starter i chce, aby na stronie był ten numer (bez rejestracji itp.).

    OK, czyli muszę do tego startera założyć nowe konto.

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-12-04 19:42:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 09:14, sunwick pisze:
    > sprobuj zalozyc konto to sie przekonasz

    Założę. Dzięki.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-12-04 20:01:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Mam konto, ale do tego drugiego numeru- na abomament.

    To zobacz, czy nie można podpiąć do tego istniejącego konta drugiego numeru,
    żeby się logować tylko raz, a obsługiwać zarówno numer abonamentowy jak i
    ten na kartę. Niektóre sieci, znacznie młodsze i prymitywniejsze umożliwiają
    taką transakcję wiązaną, ja na przykład pod jednym kontem mam dwa numery
    abonamentowe i dwa prepaidowe. Myślę, że tak poważna sieć, jak Orange, z tak
    długim stażem na rynku, w niczym nie ustępuje innym, młodszym sieciom, a
    nawet je przewyższa [*]. ;->

    [*] - (C) by ś.p. Marian Butrym, OSOBNO

    JoteR

  • 19. Data: 2010-12-05 00:38:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 17:00, J.F. pisze:

    > No a skad niby mialby Orange wiedziec ze poszlas do kiosku, kupilas
    > starter i uzywasz Ty osobiscie ?

    Kupiłam w Salonie Orange przy PL. Konstytucji. Doradził mi to taki miły
    pan, bo powiedziałam mu, że chcę jakoś mieć dostęp do wszystkiego, w tym
    karty pamięci w drugim telefonie.

    > Zaloguj sie numerem telefonu.

    Już nowe kontko sobie założyłam i wszystko widzę :-)

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-12-05 00:49:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 21:01, JoteR pisze:

> [...]
    > długim stażem na rynku, w niczym nie ustępuje innym, młodszym sieciom, a

    Wszystko przejrzałam, ale jakoś nie widziałam, albo na to nie zwróciłam
    uwagi. Jest Payback, który można połączyć, bo numer karty ten sam.
    Zaczęłam wpisywać, ale pomyślalam sobie, że po co mam sie bujać z
    jeszcze jednym podawaniem swoich danych osobowych, zresztą ten payback
    to nie jakieś wielkie Hallooo, no i wykasowałam to co wpisalam. Nie
    zależy mi.
    Już jest ok, mam oddzielny, dodatkowy adres e-mail i chyba już bym nie
    chciała łączyć tych dwóch kont jak na dzień dzisiejszy.

    > [*] - (C) by ś.p. Marian Butrym, OSOBNO

    Moja siostra cioteczna nazywa się Butrym (po mężu) :D

    --
    animka