  • 21. Data: 2010-12-05 00:55:05
    Temat: Re: Orange na kartę
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 17:21, Czarek pisze:

    > Jak to skąd? Przecież to jest animka i operator ma obowiązek
    > automatycznie rejestrować jej wszystkie nowe numery ;-)

    Sp-dalaj trollu!

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-12-05 07:53:42
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Ja też jestem jej wielkim fanem;)

    To ja się też dołączam!!! ;)
    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2010-12-06 10:10:00
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >To zobacz, czy nie można podpiąć do tego istniejącego konta drugiego
    >numeru,

    nie za duzo wymagasz od animki ? Ona wlasnie pisze ze moze payback konta
    polaczyc :)

    w orange istnieje cos takiego jak laczenie kont, niech zadzwnoni do boku,
    jak ostatnio laczylem 3 abonenckie konta, podczepiajac
    dwa osobne do jednego by miec wszystko na jednej fakturze i od tej pory mam
    w systemie widoczne wszystkie numery przy jednym
    logowaniu

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-12-06 14:13:20
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Jak to skąd? Przecież to jest animka i operator ma obowiązek
    > automatycznie rejestrować jej wszystkie nowe numery ;-)

    Poniżej ( lub powyżej, zależy jak masz posortowane posty ) dowiesz się,
    że animka poszła do salonu. To pewnie podała numer klienta czy numer
    telefonu, kupiła starter i wymyśliła, że miły pan zarejestrował jej
    numer. Innego logicznego wytłumaczenia nie widzę.

  • 25. Data: 2010-12-06 23:16:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kotlet wieprzowy" napisał:

    > w orange istnieje cos takiego jak laczenie kont,

    Niesamowite.

    > niech zadzwnoni do boku,

    Czyli nawet BOK Orange doszedł do wniosku, że przeciętny klient tej sieci
    jest za głupi, żeby zrobić to samodzielnie i musi zostać poprowadzony za
    rączkę? Coś w tym jest.

    JoteR

  • 26. Data: 2010-12-08 00:38:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 gru 2010 21:01, JoteR pisze:
    > To zobacz, czy nie można podpiąć do tego istniejącego konta drugiego
    > numeru, żeby się logować tylko raz, a obsługiwać zarówno numer
    > abonamentowy jak i ten na kartę.

    Np w Playu tak jest. W Play42 (psia mać) nie wiem czy dot tez
    abonamentu, ale na jednym koncie mam 3 numery Fresh i 2 numery
    internetowe, jeden prepaid drugi abonament. I wystarczy wybrać numer
    którym chce się zarządzać i ten staje się aktywny i wszystkie dane i
    usługi dotyczą właśnie jego. I wszelkie zmiany wymagane zatwierdzeniem
    kodem smsowym przychodzą na mój nr. W ten sposób mogę uruchamiać np
    pakiety u mojej matki itd.

    Oczywiście Play24 chodzi jak mu się podoba, ale już nawet sił narzekać
    nie mam :) Jakieś długie otwieranie strony, podróż na "koniec internetu"
    itd, przyjmuje już ze stoickim sposobem i olewam.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 27. Data: 2010-12-08 01:04:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > W Play42 (psia mać) nie wiem czy dot tez abonamentu,

    "ja na przykład pod jednym kontem mam dwa numery *abonamentowe* i dwa
    prepaidowe"

    JoteR

  • 28. Data: 2010-12-08 02:11:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-08 01:38, Piotr M pisze:

> [...]
    > usługi dotyczą właśnie jego. I wszelkie zmiany wymagane zatwierdzeniem
    > kodem smsowym przychodzą na mój nr. W ten sposób mogę uruchamiać np

    Na orange tego nie widzę, ale na stronie Tlenofonu (obecnie ożeniony z
    FreecoNet) mam połączone konta.

    --
    animka

  • 29. Data: 2010-12-08 09:04:36
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >Czyli nawet BOK Orange doszedł do wniosku, że przeciętny klient tej sieci
    j>est za głupi, żeby zrobić to samodzielnie i musi zostać poprowadzony za
    >rączkę? Coś w tym jest.

    jakbys debilu kiedys laczyl konta w orange tobys wiedzial ze system online
    nie zawsze pozwala na laczenie samodzielne, a juz na pewno
    nei w przypadku abonamentowych kont.

  • 30. Data: 2010-12-08 10:19:18
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >"ja na przykład pod jednym kontem mam dwa numery *abonamentowe* i dwa
    >prepaidowe"

    niesamowite