eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange "dwa razy lepiej" i niedomówienia w regulaminieRe: Orange "dwa razy lepiej" i niedomówienia w regulaminie
  • Data: 2011-10-20 17:29:29
    Temat: Re: Orange "dwa razy lepiej" i niedomówienia w regulaminie
    Od: bratbrak <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-10-20 18:56, Bydlę wrote:
    > On 2011-10-19 20:08:19 +0200, bratbrak <b...@b...com> said:
    >
    >> Witam!
    >>
    >> Właśnie dowiedziałem się o trwającej promocji "Dwa razy lepiej w
    >> Orange". Pod linkiem
    >> http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8013/8206252
    .pdf znalazłem
    >> regulamin, w którym znajduje się sporo niedomówień. Osoba, która go
    >> pisała powinna się wtydzić.
    >>
    >> Jako osoba kompletnie nie zorientowana w temacie, chciałbym się
    >> dowiedzieć:
    >>
    >> 1. Co, gdzie i za ile muszę kupić, żeby skorzystać z tej promocji?
    >
    > Nic, nigdzie i za zero zł.
    > Regulamin mówi kto (1., 11., 12., 13.)), co (2.) i kiedy (4.).
    >
    >> 2. Ponieważ w regulaminie czytam tylko o przedłużeniu połączeń
    >> wychodzących
    >
    > Bo tego dotyczy promocja.
    >
    >
    >> , chciałbym się dowiedziec, co przychodzącymi?
    >
    > *500, Orange.pl, regulamin, który zaakceptowałeś kupując usługę...
    >
    >> Przez jaki czas mój numer będzie aktywny dla tych osób?
    >
    > Których?
    >

    1. Opłacam abonament w innej sieci i pytam: co, gdzie i za ile muszę
    kupić, żeby skorzystać z promocji. Chcesz mi powiedzieć, że opłacając
    abonament w sieci zupełnie niezwiązanej z Orange, mam wysłać SMS pod
    podany w regulaminie numer? Proszę Cię, zastanów się jeszcze raz...

    Jeszcze nie zrozumiałeś, to powtórzę po raz kolejny: nie mam żadnego
    telefonu "na kartę" i nigdy nie miałem. Nie korzystam z usług Orange!

    2. A jaki jest okres ważności połączeń przychodzących? To już wielka
    tajemnica Orange! Trzeba ułatwiać życie klientowi, a nie utrudniać, jak
    to czyni Orange. PLAY nie ma z tym problemu i na ich stronie głównej
    znalazłem potrzebną mi informację. Chyba się do nich przeniosę.

    3. Nie mam telefonu w Orange, nie mam telefonu "na kartę", żadnej usługi
    w Orange nie kupiłem, żadnego regulaminu Orange nie akceptowałem.

    PS. Dla osób, które do mnie dzwonią lub piszą... To chyba oczywiste.

    Polecam uważniejszą lekturę.

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: