    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange, aneks do umowy
    Date: Sun, 07 Nov 2010 21:16:33 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > To jak w tym dowcipie o rozdawaniu rowerów na pl. Czerwonym. Ta podobna
    > stawka to 37 gr zamiast 29 gr.

    zgadza sie pomerdalem taryfy przy sprawdzaniu, niemniejjednak w innej mam kolo
    20 groszy , ale to nie wazne bo to nie bylo itota problemu

    > A BIS jest potrzebny do czego? Żeby pocztę sprawdzać? Serio się pytam.

    glownei do poczty, szalenie przydatne jak handlujesz przez net. Dziala jak sms w
    blackberry, w momencie jak klikasz na wyslij poczte ja za sekunde otrzymuje ja w
    telefonie jak smsa, dodatkowow w ramach bis mge korzystac z facebook,
    przegladarki internetowej i google maps.

    > może nie umiesz liczyć, i dlatego rewelacja? :)
    >
    > Dla przykładu w Play za 30,50 zł brutto miałbyś 170 minut do wszystkich
    > sieci, 2000 minut do Play i na stacjonarne i 25 MB internetu w abonamencie.
    > Umowa na rok. Jak wygadasz te 3 godziny, to dalej płacisz 29 gr z vat.
    > Umowa na rok.

    play to wiocha, zeby miec dzialajacy internet w calym kraju musialbym kupic dwa
    osobne pakiety jeden do roamingu plus jeden do play, no i na dzien dzisiejszy
    nie maja uslugi blackberry co totalnie ich dyskwalifikuj. Duzo nie dzwonie, wiec
    cena za minute ilosc tych minut nie jest da mnie kluczowa sprawa, do wybranych
    osob mam w orange prywatny telefon i tam odpowiednie pakiety

    > Orange nie oferuje Ci nawet połowy tego za cenę o 20% wyższą i Ty nazywasz
    > to rewelacją. LOL.

    jw.

    rewelacja bylo dokdlaniej to ze obecny abonament z ktorym jestem zwiazany do
    konca wakacji zostal by od nastenego okresu obnizony o polowe i dodatkowo
    dostalbym usluge bis czyli na okres od nasteonego miesica do wakacji co miesiac
    sprezentowano by mi 60 zl brutto. Jezeli mialbym podpisywac umowe
    gdzie takei warunki by obowiazywaly od momentu zakonczenia obecnej umowy to
    rzeczywiscie rewelacji by nie bylo, wiec polecam czytac ze zrozueminiem.

    pozdrawiam
    ps.
    sorry za literowki