  • Data: 2010-11-07 18:49:25
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 15:29:32 +0100, Kotlet napisał(a):

    > Nasze ustalenia zakonczyly sie na zmianie planu na optymalny 100 (czyli
    > 25 minut mniej do orange w stosunku do tego co obecnie mam) stawka do W3
    > podobne do fresh,

    To jak w tym dowcipie o rozdawaniu rowerów na pl. Czerwonym. Ta podobna
    stawka to 37 gr zamiast 29 gr.

    > do pozostałych sieci coś koło 40 groszy.

    A dokładniej 73 gr.

    > Abonament za
    > brutto 36 zł umowa na 12 miesięcy i do tego gratis usługa BlackBerry BIS
    > - dla mnie rewelacja (...)

    A BIS jest potrzebny do czego? Żeby pocztę sprawdzać? Serio się pytam. A
    może nie umiesz liczyć, i dlatego rewelacja? :)

    Dla przykładu w Play za 30,50 zł brutto miałbyś 170 minut do wszystkich
    sieci, 2000 minut do Play i na stacjonarne i 25 MB internetu w abonamencie.
    Umowa na rok. Jak wygadasz te 3 godziny, to dalej płacisz 29 gr z vat.
    Umowa na rok.

    Orange nie oferuje Ci nawet połowy tego za cenę o 20% wyższą i Ty nazywasz
    to rewelacją. LOL.

    --
    best regards,
    scream