  • Data: 2010-11-08 18:32:46
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 17:11, scream pisze:

    > Taka funkcje ma kazdy porzadny smartfon, a jesli nie realizuje tego
    > wbudowane oprogramowanie to jest od groma programow podobnie dzialajacych
    > na iPhone, WM czy Symbiana.

    BUAHAHAHAHAHA.

    prawie robi duza roznice, tak sie sklada ze korzystalem z poczty na
    symbianie oraz androidzie wiec mam porownanie.

    poza tym znajdz mi pakiet w play ktory mi daje niograniczona ilosc
    megabajtow przy korzystaniu z poczty, facebook, gadu, opery mini, i
    google maps (i pewnie wielu aplikacji korzystajacych z tego apn, z
    pominieciem streamingu)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.