  • 1. Data: 2011-03-11 17:16:58
    Temat: Orange Pop i muzyczka zamiast sygnalu
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    Od dzis jak ktos do mnie dzwoni to zamiast sygnalu ma muzyczke (losowa
    piosenka o jakosci plyty pocztowkowej). WTF? Niczego nie zamoawialem,
    nie wlaczalem tym bardziej za nic nie placilem. Na orange on-line nawet
    nie ma takiej opcji...
    --
    the_foe

  • 2. Data: 2011-03-11 18:17:52
    Temat: Re: Orange Pop i muzyczka zamiast sygnalu
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    http://halogranie.orange.pl/start

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2011-03-11 18:47:44
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-03-11 19:17, darnok pisze:

    > http://halogranie.orange.pl/start

    dzieki. Teraz jest ok. Tylko ciekawe jakimn cudem zostala dodana
    piosenka do i ustawiona regula? Ja nic takiego nie robilem, nawet nie
    wiedzialem ze jest taka opcja.

    --
    the_foe

  • 4. Data: 2011-03-11 19:06:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011 19:47:44 +0100, the_foe wrote:

    >dzieki. Teraz jest ok. Tylko ciekawe jakimn cudem zostala dodana
    >piosenka do i ustawiona regula? Ja nic takiego nie robilem, nawet nie
    >wiedzialem ze jest taka opcja.

    Sprawdziles w Orange Online ze jest ?

    Moze pomylka programistow .. ale wszyscy to ostatnio wciskaja
    bezczelnie, nie wyslales jakiegos sms, nie wziales udzialu w
    konkursie, nie przedluzales umowy ?
    Reklamacje wyslij, to sie moze cos dowiesz kiedy, kto i dlaczego
    wlaczyl.

    a nie, nie trzeba - masz regulamin promocji "dla wybranych klientow".

    Wzglednie uczciwie

    1.,,Darmowe Halo Granie na 30 dni z darmowym utworem dla Klientów ofert
    na kartę " (,,Promocja") to promocja dostępna dla wszystkich Abonentów
    sieci Orange, którzy korzystają z oferty na kartę i którzy nie mają
    aktywnej usługi Halo Granie oraz:
    aktywowli w czasie ostatnich 12 miesięcy jedną z usług: Grosz za SMS,
    Kredyt, Minuty Non Stop, Gwarancja Zwrotu, Ty i 3 lub
    w czasie ostatnich 12 miesięcy korzystali minimu raz z transmisji
    danych w ramach posiadanej oferty lub doładowywali się minimum jeden
    raz miesięcznie w czasie ostatnich 12 miesięcy.

    3. W okresie od dnia 22.02.2011 r. do 22.06.2011 r. usługa Halo Granie
    na warunkach opisanych w regulaminie niniejszej Promocji jest włączana
    automatycznie wszystkim Abonentom spełniającym warunek z pkt 1. Okres
    aktywowania Promocji może zostać przedłużony o miesiąc.

    4. Na dwa dni przed automatycznym włączeniem Usługi zgodnie z pkt 3
    powyżej, Abonenci zostaną poinformowani SMS-em o planowanej aktywacji
    Promocji. W przypadku braku zgody na aktywację Promocji Użytkownicy
    powinni wysłać SMS-a o tresci STOP pod numer 3333 (SMS jest
    bezpłatny).
    Po upływie 30-dniowego okresu promocyjnego usługa Halo Granie jest
    automatycznie wyłączana chyba że, Klient wyrazi chęć dalszego
    korzystania z Usługi Halo Granie w wersji płatnej. Aby włączyć płatną
    wersję usługi Halo Granie należy wysłać bezpłatnego sms-a o treści TAK
    pod numer 3333.
    Treść sms-a jaki otrzyma Abonent na dwa dni przed rozpoczęciem akcji -
    ,,Juz za 2 dni Halo Granie i utwor za darmo w Twojej komorce. Po 30
    dniach usluga zostanie wylaczona. Jesli nie chcesz uslugi slij STOP na
    3333 (0zl). Orange.pl" Opłata miesięczna za korzystanie z usługi Halo
    Granie
    po okresie Promocyjnym wynosi 2,00 zł z VAT miesięcznie.

    J.

  • 5. Data: 2011-03-11 23:05:07
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-03-11 20:06, J.F. pisze:
> [...]
    > Promocji. W przypadku braku zgody na aktywację Promocji Użytkownicy
    > powinni wysłać SMS-a o tresci STOP pod numer 3333 (SMS jest

    jeb... skur...y! czy uczciwa firma tak konstruuje regulamin? To moze ja
    im wysle maila ze jak nie odpisza mi wpisujec w temat NIE to maja
    obowiazek spzredawania mi swoich uslug za darmo.... ?

    --
    the_foe

  • 6. Data: 2011-03-11 23:44:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 00:05:07 +0100, the_foe wrote:
    >jeb... skur...y! czy uczciwa firma tak konstruuje regulamin? To moze ja
    >im wysle maila ze jak nie odpisza mi wpisujec w temat NIE to maja
    >obowiazek spzredawania mi swoich uslug za darmo.... ?

    No i nie czytasz regulaminu uwaznie, a to przeciez tylko wyciag, a
    przeczytac trzeba uwaznie caly :-)

    nie zareagujesz to wlacza na miesiac _darmowa_ usluge.
    a po miesiacu wylacza.

    No chyba ze ci strasznie przeszkadza ta muzyczka, bo to np niepowaznie
    wyglada. Kto chce moze sprawdzic czy im przekierowania rozmow nie
    wylaczyli .. i z morda :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-03-12 03:12:54
    Od: "Maciek" <m...@m...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > No chyba ze ci strasznie przeszkadza ta muzyczka, bo to np niepowaznie
    > wyglada. Kto chce moze sprawdzic czy im przekierowania rozmow nie
    > wylaczyli .. i z morda :-)

    Przekierowanie (przekazywanie) w prepaidzie Orange? Chyba, że na pocztę
    głosową...

    --
    Maciek.

  • 8. Data: 2011-03-17 09:16:56
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011 20:06:09 +0100 J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > na kartę " (,,Promocja") to promocja dostępna dla wszystkich Abonentów
    > sieci Orange, którzy korzystają z oferty na kartę i którzy nie mają

    Może dlatego, jak dzwonię do niektórych osób, to słyszę zamiast sygnału
    jakiś straszny hałas, taki, że trudno czekać na odebranie połączenia
    trzymając słuchawkę przy uchu.
    Na szczęście się ani trochę nie kwalifikuję, ale strach mnie obleciał i
    zadzwoniłem do siebie. Ufff.. wszystko normalnie.
    Sformułowanie "oferta na kartę" brzmi niejasno i niegramatycznie, ale
    pewnie nie dotyczy wszystkich kart SIM.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

  • 9. Data: 2011-03-17 09:54:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 09:16:56 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski wrote:
    >Może dlatego, jak dzwonię do niektórych osób, to słyszę zamiast sygnału
    >jakiś straszny hałas, taki, że trudno czekać na odebranie połączenia
    >trzymając słuchawkę przy uchu.

    Mozesz sprawdzic czy to ten darmowy promocyjny utwor :-)

    >Sformułowanie "oferta na kartę" brzmi niejasno i niegramatycznie, ale
    >pewnie nie dotyczy wszystkich kart SIM.

    Na stronie orange sa wydzielone te oferty "na karte".

    Ale nie martw sie - w Erze przy nowej umowie abonamentowej tez
    dostajesz granie na czekanie, tylko bezplatne przez miesiac, co
    potwierdzasz podpisem. Regulaminy trzeba i warto czytac.

    J.