    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Pop i muzyczka zamiast sygnalu
    Date: Fri, 11 Mar 2011 20:06:09 +0100

    On Fri, 11 Mar 2011 19:47:44 +0100, the_foe wrote:

    >dzieki. Teraz jest ok. Tylko ciekawe jakimn cudem zostala dodana
    >piosenka do i ustawiona regula? Ja nic takiego nie robilem, nawet nie
    >wiedzialem ze jest taka opcja.

    Sprawdziles w Orange Online ze jest ?

    Moze pomylka programistow .. ale wszyscy to ostatnio wciskaja
    bezczelnie, nie wyslales jakiegos sms, nie wziales udzialu w
    konkursie, nie przedluzales umowy ?
    Reklamacje wyslij, to sie moze cos dowiesz kiedy, kto i dlaczego
    wlaczyl.

    a nie, nie trzeba - masz regulamin promocji "dla wybranych klientow".

    Wzglednie uczciwie

    1.,,Darmowe Halo Granie na 30 dni z darmowym utworem dla Klientów ofert
    na kartę " (,,Promocja") to promocja dostępna dla wszystkich Abonentów
    sieci Orange, którzy korzystają z oferty na kartę i którzy nie mają
    aktywnej usługi Halo Granie oraz:
    aktywowli w czasie ostatnich 12 miesięcy jedną z usług: Grosz za SMS,
    Kredyt, Minuty Non Stop, Gwarancja Zwrotu, Ty i 3 lub
    w czasie ostatnich 12 miesięcy korzystali minimu raz z transmisji
    danych w ramach posiadanej oferty lub doładowywali się minimum jeden
    raz miesięcznie w czasie ostatnich 12 miesięcy.

    3. W okresie od dnia 22.02.2011 r. do 22.06.2011 r. usługa Halo Granie
    na warunkach opisanych w regulaminie niniejszej Promocji jest włączana
    automatycznie wszystkim Abonentom spełniającym warunek z pkt 1. Okres
    aktywowania Promocji może zostać przedłużony o miesiąc.

    4. Na dwa dni przed automatycznym włączeniem Usługi zgodnie z pkt 3
    powyżej, Abonenci zostaną poinformowani SMS-em o planowanej aktywacji
    Promocji. W przypadku braku zgody na aktywację Promocji Użytkownicy
    powinni wysłać SMS-a o tresci STOP pod numer 3333 (SMS jest
    bezpłatny).
    Po upływie 30-dniowego okresu promocyjnego usługa Halo Granie jest
    automatycznie wyłączana chyba że, Klient wyrazi chęć dalszego
    korzystania z Usługi Halo Granie w wersji płatnej. Aby włączyć płatną
    wersję usługi Halo Granie należy wysłać bezpłatnego sms-a o treści TAK
    pod numer 3333.
    Treść sms-a jaki otrzyma Abonent na dwa dni przed rozpoczęciem akcji -
    ,,Juz za 2 dni Halo Granie i utwor za darmo w Twojej komorce. Po 30
    dniach usluga zostanie wylaczona. Jesli nie chcesz uslugi slij STOP na
    3333 (0zl). Orange.pl" Opłata miesięczna za korzystanie z usługi Halo
    Granie
    po okresie Promocyjnym wynosi 2,00 zł z VAT miesięcznie.

    J.