    From: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Pop i muzyczka zamiast sygnalu
    Date: Thu, 17 Mar 2011 09:16:56 +0000 (UTC)

    On Fri, 11 Mar 2011 20:06:09 +0100 J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sprawdziles w Orange Online ze jest ?
    > Moze pomylka programistow .. ale wszyscy to ostatnio wciskaja
    > bezczelnie, nie wyslales jakiegos sms, nie wziales udzialu w
    > konkursie, nie przedluzales umowy ?
    > Reklamacje wyslij, to sie moze cos dowiesz kiedy, kto i dlaczego
    > wlaczyl.
    > a nie, nie trzeba - masz regulamin promocji "dla wybranych klientow".
    > Wzglednie uczciwie
    > 1.,,Darmowe Halo Granie na 30 dni z darmowym utworem dla Klientów ofert
    > na kartę " (,,Promocja") to promocja dostępna dla wszystkich Abonentów
> [...]

    Może dlatego, jak dzwonię do niektórych osób, to słyszę zamiast sygnału
    jakiś straszny hałas, taki, że trudno czekać na odebranie połączenia
    trzymając słuchawkę przy uchu.
    Na szczęście się ani trochę nie kwalifikuję, ale strach mnie obleciał i
    zadzwoniłem do siebie. Ufff.. wszystko normalnie.
    Sformułowanie "oferta na kartę" brzmi niejasno i niegramatycznie, ale
    pewnie nie dotyczy wszystkich kart SIM.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)