  • 1. Data: 2010-07-16 15:12:23
    Temat: Orange POP - sprawdzanie konta
    Od: "poznanchyk" <p...@p...pl>

    Orange wprowadza opłatę 50gr za połączenie z numerem *500
    To jakieś zdzierstwo, ale ok, nie muszę tam dzwonić, jest przecież kod
    *124*#
    tylko że tam nie ma informacji o ważności numeru! Jak to sprawdzić poza
    *500 i stroną orange.pl po zalogowaniu?
    Przy okazji, dlaczego to nie podaje tak jak kiedyś że np "wciąż możesz
    odbierać rozmowy do 12 grudnia", zamiast "przez 129 dni" które nic mi
    nie mówią... wole datę.

  • 2. Data: 2010-07-16 18:59:40
    Temat: Re: Orange POP - sprawdzanie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-07-16 17:12, poznanchyk pisze:
    > Orange wprowadza opłatę 50gr za połączenie z numerem *500

    (...)

    "wprowadzenie opłaty w wysokości 0,50 zł z VAT za zarządzanie usługami
    pod numerem *500 - Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta. Za
    połączenie z numerem *500, sprawdzenie stanu konta oraz za doładowanie
    konta nie jest pobierana dodatkowa opłata"

    pokażesz mi palcem gdzie?

  • 3. Data: 2010-07-17 11:09:37
    Od: "poznanchyk" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

> [...]
    > połączenie z numerem *500, sprawdzenie stanu konta oraz za doładowanie
    > konta nie jest pobierana dodatkowa opłata"

    Dostałem smsa z taką informacją, na stronach GSM podają to samo, nigdzie
    nie widziałem tej informacji o której piszesz.
    Więc jak to będzie wyglądać? Dzwonię za darmo, sprawdzam stan konta, ale
    jak zagłębię się w jakieś menu zarządzanie usługami, to nagle mnie
    skasują 50gr?