  • 1. Data: 2010-07-16 18:39:35
    Temat: Aktywacja Play 24
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałem znajomej aktywować Play 24 (logowanie.playmobile.pl) i
    pomyliłem się w adresie, e-mail aktywujący poszedł na
    nieistniejące konto. Potem szybko nawet założyłem takie konto ale
    żaden e-mail nie przyszedł.

    W liście który dostałem na inne konto testowe jest taka
    informacja:
    "Aby aktywować swoje konto w portalu Play, w ciągu 24 godzin
    kliknij poniższy link lub wpisz go do paska adresu swojej
    przeglądarki WWW.
    W przeciwnym wypadku Twoje konto zostanie usunięte i będziesz
    musiał ponownie przeprowadzić proces rejestracji."

    Z tym że nawet po 2 dniach numer komuóki który użyłem wcześniej
    jest ciągle zablokowany "Podany numer telefonu należy do innego
    użytkownika." i nie mogę założyć już konta na ten numer.

    Ktoś może to już przerabiał co można z tym teraz zrobić.

    Damian

  • 2. Data: 2010-07-16 18:47:55
    Temat: Re: Aktywacja Play 24
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Witam,

    infolinia i po 5 min zalatwione. Play to super siec

    jk

  • 3. Data: 2010-07-16 18:53:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-07-2010 o 20:47:55 Negro <3...@w...pl> napisał(a):

    > infolinia i po 5 min zalatwione. Play to super siec

    Sieć jak sieć, ale jaka przynęta dobra.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-16 19:51:43
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Pewnie na 1 telefonie się nie skończy. Szkoda kasy.
    A ich salonie tego nie załatwię ?

    --
    Damian

  • 5. Data: 2010-07-16 20:51:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-07-2010 o 21:51:43 Damian Niusy <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Pewnie na 1 telefonie się nie skończy. Szkoda kasy.
    > A ich salonie tego nie załatwię ?

    Jak nie, to przynajmniej połączą Cie za darmo :) i też załatwisz.

  • 6. Data: 2010-07-18 19:02:36
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Jak nie, to przynajmniej połączą Cie za darmo :) i też
    > załatwisz.

    OK nawet dało się załatwić tylko trzeba było gościowi kilka razy
    tłumaczyć o co chodzi bo on od razu chciał dowód aby mnie
    zarejestrować w ich systemie :) A potem sam sobie zadzwonił gdzie
    trzeba i po 15 minutach numer odblokowany.

    Dzięki