  • Data: 2012-04-02 16:27:04
    Temat: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: SDD <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F pisze:

    > Jestes pewien ze kiedys nie dostaniesz informacji "Szanowny Uzytkowniku,
    > stwierdzilismy ze wykonal pan duzo uslug dodatkowych i pana konto zeszlo na
    > minus 500zl. Prosimy o szybkie doladowanie w celu uregulowania w
    > terminie 7 dni, lub bedziemy zmuszeni do wypowiedzenia umowy".
    > Bez przeniesienia numeru :-)

    Byc moze - ale to lepsze niz rachunek na 5000 za transmisje danych w
    roamingu, za mobilnego "robaka" i inne wynalazki.
    Wtedy tez albo szybko szykowac trzeba bedzie 5 tysiakow a potem si
    ebujac po sadach - bo jak nie, to zablokuja numer.

    Poza tym nie wiem, czy opisana przez Ciebie sytuacja bylaby zgodna z
    prawem telekomunikacyjnym.

    > Z przekierowaniami w roamingu tez ?

    Tez. Bedac za granica wielokrotnie korzystalem z natychmiastowego
    przekazywania wywolan z Play Fresha na VoIPa. W PF jest o tyle fajnie,
    ze koszt przekierowywanych polaczen idzie z pakietow - a i "zbieraj
    minuty" sie nabijaja i na biezaco rozliczaja.

    Przykladowo - polaczenie z innej sieci trwa 3 minuty 10 sekund: pierwsze
    dwie minuty takiego przekierowanego na VoIPa polaczenia ida z pakietu
    100 minut do Play i na stacjonarne a w miedzyczasie juz sie zbieraja
    minuty i trzecia minuta od razu idzie ze "zbieraj minuty" a potem
    ostatnie 10 sekund znow z paketu.

    Pozdrawiam
    SDD