  • Data: 2012-04-02 12:01:48
    Temat: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja bym chyba nagrał powitanie "Proszę się nie nagrywać ale wysłać mi
    >wiadomość sms gdyż tu gdzie jestem działają tylko esy" i zabrał
    >telefon ze sobą. Jeżeli nie potrafisz się powstrzymać od odebrania
    >połączenia, to włączaj telefon na chwilę, kwadrans po nieparzystej a
    >dodatkowo zaoszczędzisz na baterii.

    Powstrzymywanie od odebrania chyba nic nie da - przekieruje na poczte
    i zaplacisz ... podwojnie. Tak to dawniej dzialalo, moze sie cos
    zmienilo, albo w prepaidach jest inaczej.

    Tylko wylaczenie, a i to nie jestem pewien jak szybko siec macierzysta
    to uwzgledni.
    No i czy po wlaczeniu nie bedzie chciala nachalnie sie polaczyc w celu
    odsluchania wiadomosci.

    J.